بازهم کاپیتان استقلال نیامد

تمرین صبح امروز استقلال زیر باران شدید در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*سرمربی استقلال که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود به شدت از وضعیت گلایه داشت و گفت: فکر نمی کردم این زمین به این زودی از بین برود و اگر قرار باشد هم ما و هم پرسپولیس در این زمین تمرین کنیم تا چند روز آینده دیگر چیزی از این زمین باقی نخواهد ماند و مثل زمین های خاکی خواهد شد.

*مهدی رحمتی که روز گذشته غایب بود در تمرین صبح امروز استقلال نیز حضور نداشت.

*از دیگر غایبان می توان به مجید صالح، هرایر مگویان، پروپیچ، یعقوب کریمی و محسن رمضانی اشاره کرد که در تمرین صبح حضور نداشتند.

*قرار است هرایر مگویان پروپیچ فردا شب به تهران بازگشته و از صبح دوشنبه تمریناتش را آغاز کند.

*سرمربی استقلال با توجه به بارندگی شدید دقایقی در رختکن برای بازیکنانش صحبت کرد و محور اصلی تمرین امروز آبی پوشان تمرین هوازی بود که زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام گرفت.

*برخی از بازیکنان که می دانستند عصر امروز مراسم ترحیم برادر زاده دکتر نوروزی است تلفنی با او صحبت کرده و ضمن عذرخواهی غیبتشان در این مراسم مجددا درگذشت مرحومه را به وی تسلیت گفتند.

*تمرین هوازی آبی پوشان پس از یک ساعت به پایان رسید و این تیم از ساعت ۱۶ به سالن وزنه خواهد رفت تا تمریناتش را در آنجا ادامه دهد.

*تیم فوتبال استقلال فردا هم در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهد کرد تا با آمادگی هر چه بیشتر در شروع نیم فصل دوم به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

* بازیکنان نسبت به کیفیت زمین خیلی معترض بودند.

* وحید طالب لو به عنوان نماینده بازیکنان استقلال به بندر انزلی رفت تا در مراسم ختم برادرزاده دکتر نوروزی حضور پیدا کند. 

* آرش برهانی با تاخیر  در تمرین حضور پیدا کرد که با انتقاد سرمربی تیم فوتبال استقلال مواجه شد.