تفاوت بازیکن‌گیری‌قلعه‌نویی و مظلومی!

تفاوت بازیکن‌گیری‌قلعه‌نویی و مظلومی و کشیدن ترمز استقلال! در حالی که بهرام امیری و نظری جویباری از نقل و انتقالات باشگاه استقلال کنار کشیده‌اند، این باشگاه همچنان نتوانسته در پنجره زمستانی بازیکنی بگیرد. در واقع نقطه قوت استقلال و وزن تجربه که پس از انتقادهای بی‌اندازه کنار رفت، استقلال سرعت حرکتش کند شد تا جاییکه هنوز این باشگاه نتوانسته خواسته های سرمربی خود را برآورده کند.

توفیقی که از هیات مدیره مسئول پیگیری نقل و انتقالات شده و پیش از این تجربه‌ای نداشته است، در این رابطه گفته دیگر باشگاه‌ها سنگ اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند استقلال بازیکنان مد نظر پرویز مظلومی را بگیرد اما واقعیت این است که در همین نقل و انتقالات تیمی مثل تراکتورسازی تاکنون فرزاد حاتمی، ایوب کلانتری، امید شریفی و مهدی کیانی را به خدمت گرفته و البته از بین جماعتی و چاگو هم یک نفر را می خواهد آنوقت تیمی مثل استقلال در حالی که دو پلی میکر از اوایل فصل به مظلومی بدهکار است هنوز نتوانسته منهای مهدی مومنی بازیکنی بگیرد.

با این روند احتمالا برخلاف مصوبه هیات مدیره کار به جذب بازیکن خارجی خواهد کشید چرا که بختیار رحمانی، گابریل، حسن زاده و ... که مظلومی آنها را می‌خواست توسط این باشگاه جذب نشدند. در واقع روند بازیکن گیری قلعه نویی و مظلومی به هیچ وجه شبیه به هم نیست و قلعه نویی هر بازیکنی را که تاکنون خواسته گرفته است.