پژمان جمشیدی در رابطه با بازی دوستانه ای که اخیرا به همراه ستاره های دیگر دنیای هنر و ورزش در مشهد برگزار کردند گفت: روز پنجشنبه در دیداری دوستانه در شهر مشهد حضور پیدا کردیم، متاسفانه کودکانی در آن موسسه حضور داشتند که مهم ترین دلیل برگزاری این بازی بودند، بازی که خدا را شکر جذاب هم انجام شد، دیداری که مورد حمایت هموطنان مشهدی مان نیز قرار گرفته بود و از این حیث که عواید آن به خیریه رسید و باعث شد که نام آن موسسه بر سر زبان ها بیفتد بسیار خوب بود.

او ادامه داد: این بازی برای من، دیدار ویژه ای بود و اهمیت خاصی داشت و آن هم دیدن همبازیان قدیمی بود که از مدت ها پیش با آنها دیداری نداشتم. دیدن همزمان علی دایی، کریم باقری، میناوند، منصوریان، نکیسا، هاشمی نسب، خداداد و ... باقی دوستانی که حضور داشتند و من مدت ها بود آنها ندیده بود، بسیار جذاب بود.

 

جمشیدی درباره بازی ستاره های حاضر در این بازی گفت: خوشبختانه همانطور که دیدید همه بازیکنان روی فرم بودند و هنوز هم گوشه هایی از بازی های خوبشان را به نمایش می گذارند، بعضی از آنها مانند کریم باقری و خداداد عزیزی که علاوه بر بازی خوب، هنوز بدن های شان نیز روی فرم است.

 

وی درباره گلزنی های پی در پی دایی در این بازی گفت: واقعا باید گفت که یک قرن باید بگذرد تا بازیکنی مانند علی دایی بیاید، او هنوز هم قدر فرصت ها را می داند و چهارچوب شناس است، علاوه بر اینها دایی اعتماد به نفس زدن ضربه آخر را دارد و به همین خاطر شاید آن موقعیت ها نصیب بازیکنان دیگر هم بشود اما تنها علی دایی می تواند آنها را گل کند. اصلا گلزنی در خون اوست و به صورت ذاتی یک  گلزن است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره اتفاقاتی که این روزها نظر افکار عمومی را به خود جلب کرده و پای برخی از بازیکنان را به میان آورده است گفت: مراقب آبروی خود و انسان های دیگر باشیم، زندگی کوتاهتر از آن است که با این اتفاقات تلخ شود.