علی رضا بیرانوند با حضور در برنامه چهار سوی ورزش شبکه خبر درباره  این که با وجود اعلام موضع باشگاه نفت مبنی بر منتقل شدن انتقال وی به پرسپولیس چرا تاکنون در تمرینات نفت شرکت نکرده گفت :من در چند روز اخیر از کادر فنی نفت مرخصی گرفتم.امروز هم با منصوریان و مدیریت باشگاه جلسه داشتم.

 

وی افزود :انتقال من به پرسپولیس از آن جایی استارت خورد که آل اسحاق رئیس کمیته نقل و انتقالات نفت با همتای خود در باشگاه پرسپولیس به مذاکره پرداخت و مذاکرات آغاز گردید .در این مدت هواداران میلیونی پرسپولیس برای حضور من در این تیم در کامنت های خود نسبت به این اتفاق واکنش مثبت داشتند و علاقه خود را برای این ماجرا نشان دادند.

 

وی ادامه داد:باشگاه پرسپولیس به جذب من اصرار داشت از طرفی من سیزده سال است در نفت حضور و از این تیم خاطرات خوبی دارم .امیدوارم این باسگاه همان طوری که من به نفت کمک کرده ام به من برای انتقال به پرسپولیس کمک کند.

 

وی ادامه داد :خود علی رضا منصوریان با حضور در استقلال به موفقیت های بزرگی در فوتبال رسید .از وی می خواهم این فرصت را در اختیار من نیز قرار دهد.هر چند من قبلا به حضور در ایتقلال نزدیک شده بودم اما فوتبال حرفه ای شده است.من روزنامه ای که احمدرضا عابدزاده گفته بود من هیچ وقت پیراهن استقلال را در نمی آورم دارم.در حال حاضر می خواهم با پیوستن به پرسپولیس پیشرفت کرده و در مسیر فوتبال اروپا قرار گیرم.

 

وی درمورد این که آیا با دریافت زیر 30%از مبلغ قرارداد خود می تواند از نفت جدا شود بیان کرد :من برخلاف سایر بازیکنان نفت که حدود 40% دریافتی داشته اند تاکنون نزدیک به 20% از قراردادم را دریافت کرده ام اما این قانون برداشته شده و از این راه نمی توانم با نفت فسخ قرارداد کنم هرچند علاقه ای هم به این مورد ندارم.

 

    بیرانوند گفت :من الان بین 2 باشگاه و نزدیک به 50 میلیون هوادار پرسپولیس قرار گرفته ام و بهتر است مسئولان با در نظر گرفتن شرایط وضعیت من را سامان داده و انتقال من به پرسپولیس را نهایی کنند .با مجوز آل اسحاق با پرسپولیس مذاکره کردم و کاری خلاف قانون انجام ندادم.باشگاه گفته بود ما با پرسپولیس توافق کرده این که من وارد مذاکره شدم در غیر این صورت هیچ وقت با سرخ پوشان مذاکره نمی کردم. 

 

بیرانوند ادامه داد:فردای روزی که  با پرسپولیس مذاکره کردم تمدید قرارداد من با پرسپولیس که مربوط به 14 تیر 1394 بود در سازمان لیگ به ثبت رسید.بلافاصله هواداران پرسپولیس به من گفتند که چطور با داشتن قرارداد با این تیم مذاکره کردم.به هر حال اگر قرارداد من به صورت قرضی هم با پرسپولیس امضا شود تمام تلاش خود را برای موفقیت با این تیم به کار می گیرم.

 

دروازه بان تیم نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد:در گذشته ندیرانی چون محمد علیپور با مدیریت خود وضعیت مالی خوبی را در نفت حاکم کرده بودند اما امسال وضعیت مالی این تیم را می بینید.شاید نفت و پرپسپولیس همزمان در ترکیه اردو داشته باشند و آن جا انتقال من به جمع سرخ پوشان نهایی گردد.