تیممان در لیگ تک رقمی می شود

مهدی تارتار که در هفته های اخیر نتایج تیمش چنگی به دل نمیزند، با این حال بهترین برد لیگ امسال را هم در کارنامه خود دارد،او میگوید: در روزهای نقل وانتقالات حدود 40 تا 50 درصد خواسته مان به کمک آقایان صادق پور و رمضانی تحقق پیدا کرده و روند کارم در این عرصه روبه جلوست و آینده را برای جوانان خوب تیمم می بینم.

 

تار تار اضافه میکند: اهل کلیشه های بهانه آوردن نیستم اما کسی که بازی ما را جلوی استقلال را دیده میداند که در چه استانداردی از فوتبال قرار دارد، ما در هفته های آخر لیگ فقط با تیم های مدعی  بازی کرده ایم و4 بار جلوی آنها به دیرک دروازه زده ایم.

 

مهدی تار تار می گوید: وقتی راه آهن را گرفتم سیزدهم بودیم و نفت و پرسپولیس و فولاد پایین تر از ما بودند و در حالت عادی هیچ کس شانس ما را بالاتر از این تیم ها نمیبیند و علی القاعده همه میدانستند که این تیم ها از ما بالاتر خواهند رفت.

 

تار تار میگوید انصاف آینه تمام نمای واقعیت است شما بازیهای ما را ببینید و درصد اشتباهات داوری را هم چک کنید اما ما از همه اینها گذشته ایم و در 13 بازی آینده برای تیممان آن چه میبینیم نتیجه رتبه تک رقمی است.

 

تار تار میگوید شناخت حریفان ما از 2 بخش تهاجمی تیممان یعنی برادران محمدی بعد از آن برنامه نود افتی ناخواسته را بر ما تحمیل کرد با این حال به این تیم امیدوار هستم .