سردار مهرعلی باران چشمه در مورد اعتراض باشگاه ملوان به از دست دادن مهدی شریفی گفت: باشگاه تراکتورسازی قبل از این با شریفی صحبت کرده و قرار بر جذب این بازیکن گذاشته بودند. با این حال نظریه اول ما این بود که شریفی در اختیار  باشگاه ملوان قرار بگیرد و روز گذشته برگه اعزام به خدمت این بازیکن صادر شد. با این حال وقتی مسئولان تراکتورسازی شرایط حساس خود را در لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کردند و با توجه به شرایط حساس در منطقه و تاکید بر حضور پرقدرت نمایندگان ایران در آسیا شریفی در اختیار تراکتورسازی قرار گرفت.

وی ادامه  داد: باشگاه تراکتورسازی 4 بازیکن خود را هم به واسطه پایان خدمت سربازی شان از دست داده بود. به این دلیل شریفی به این باشگاه داده شد تا این نماینده ایران در آسیا تقویت شود.

باران چشمه با عذرخواهی از مردم انزلی گفت: من با مدیران باشگاه ملوان صحبت کردم و از آنها خواستم که در مسابقات لیگ شرکت کنند و آنها نیز این مساله را پذیرفتند. من از مردم انزلی عذرخواهی می کنم و این قول را به آنها می دهم که 3-4 بازیکن خوب سرباز را در اختیار ملوان قرار بدهم. 

وی افزود: به زودی چند بازیکن خوب لیگ برتری باید به سربازی بروند که در بین آنها هم هافبک هست و هم مهاجم این بازیکنان را به ملوان می دهیم تا از این تیم خوب با قدمت هم حمایت کنیم.