سنیاد ایبریچیچ 30 ساله خرید جدید سپاهان در فاز هجومی خواهد بود. ایگور استیماچ می‌خواهد از بازیکن اسبق هایدوک اشپلیت کرواسی در پست پشت مهاجمانش بهره ببرد. خرید جدید نصف جهانی‌ها سال 2011 از هایدوک راهی لیگ‌برتر روسیه و تیم سرشناس لوکوموتیو شده است.

 

خرید جدید سپاهان از قعرنشین لیگ یک ترکیه + عکس

 

تسخیر دروازه گالا و ترابوزان

ایبریچیچ ابتدای فصل 13-2012 لیگ‌برتر ترکیه راهی تیم گازیانتپ‌اسپور شد و از قضا نمایش قابل قبولی داشت. سنیاد در اولین فصل حضورش به ترابوزان و گالاتاسرای دو تیم سرشناس فوتبال ترکیه گل زد تا در نیم‌فصل مورد توجه کاسیر پاسا دیگر تیم لیگ‌برتری قرار بگیرد.

سنیاد که انگار بدش نمی‌آمد مارکوپولو باشد نیم‌فصل دوم برای کاسیر 4 گل زد. این هافبک بوسنیایی در ابتدای لیگ 14-2013 راهی ارسی اسپور شد تا یک فصل و نیم برای این تیم بازی کند. حاصل حضور ایبریچیچ در 30 بازی زدن 4 گل بود.

 

به این ترتیب پرونده حضور این هافبک طراح در لیگ برتر ترکیه با انجام 57 بازی و زدن 10 گل بسته شد.

حضور در تیم رو به سقوط

مارکوپولوی بوسینایی نیم‌فصل دوم لیگ 2015-2014 مسافر مقدونیه شد. سنیاد 13 بازی برای وادار در لیگ‌برتر مقدونیه انجام داد و 5 گل زد.

 جالب اینکه از ابتدای فصل 16-2015 لیگ یک ترکیه دوباره به این کشور برگشت تا این بار در سطح دوم فوتبال این کشور برای کارسیاکا بازی کند. نتیجه حضور مارکوپولو در این تیم جالب نبود. سنیاد فقط یک مرتبه وارد ترکیب اصلی تیم جدیدش شد تا طی 226 دقیقه هیچ گلی به ثمر نرساند.

در نهایت کارسیاکا با 13 امتیاز تیم آخر جدول 18 تیمی لیگ دسته اول ترکیه شده تا در نیم‌فصل بهترین تصمیم جدایی سنیاد از این تیم رو به سقوط باشد.

حال باید دید هافبک جدید سپاهان بعد از تجربه ناموفق در لیگ دسته اول ترکیه چه سرنوشتی در نصف جهان خواهد داشت!