اصغر حاجیلو در مورد نامه باشگاه سایپا برای جذب میلاد محمدی گفت: این بازیکن اصلا در فهرست بازیکنان مورد نظر ما نیست و درخواستی در این مورد ارائه نکرده ایم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: ما به دنبال جذب علی حمودی و اسماعیل شریفات هستیم. حمودی قرار شده سه ماه دیگر در تراکتورسازی بماند اما همچنان مشغول مذاکره و چانه زنی برای جذب شریفات هستیم. البته برخی باشگاه ها نیز خواهان مهدی ترابی از ما هستند و ما هم او را از دست نمی دهیم.

سرپرست تیم سایپا در مورد شایعه سربازی مهدی ترابی و حضورش در تراکتورسازی گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد. ترابی مشغول تحصیل است و سرباز نیست و همچنان در تیم سایپا به بازی خود ادامه خواهد داد. 

سرپرست اسبق استقلال در مورد وضعیت رضا احدی گفت: دو بار به ملاقات احدی رفتم و وضعیت جسمانی او بسیار بد است. امیدوارم خدا شفایش بدهد. سه ماه پیش او را در سونای هتل لاله دیدم و با او گپ زدم. خیلی برای احدی ناراحت هستم. دردل های زیادی با من کرد. وضعیت جسمانی او از پورحیدری هم خطرناک تر است. 

حاجیلو با انتقاد از برخی که نبش قبر می کنند گفت: برخی منتظر نشسته اند که مدام سوهان بر روی اعصاب اهالی فوتبال بکشند و بگویند تو فلان روز فلان چیز را در مورد فلان کس گفته ای و حالا چرا به ملاقات فلانی می روی! این حرف ها اصلا درست نیست. مگر دو برادر در یک خانواده باهم داعوایشان نمی شود؟ کاش به جای کوبیدن بر طبل اختلاف از دوستی ها می گفتیم.

سرپرست سایپا با اشاره به رفتار خوب آلومینیوم اراک در قبال پورحیدری گفت: شنیدم این باشگاه مطالبات منصورخان را می خواهد پرداخت کند و برایش بازی دوستانه هم بگیرد. این کارهای خوب را آقای بهبود انجام داده که باید از او تشکر کنیم. پورحیدری همیشه به تیم الومینیوم اراک بعد از استقلال ارادت داشت. کاش این اتفاق کمی زودتر در قبال پورحیدری رخ می داد. به هر حال کار باشگاه اراکی قابل تقدیر و ستایش است.