مقداد نجف نژاد درباره گلایه های اخیر پرویز مظلومی نسبت به وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهارداشت: سرمربی تیم نفر اول و مسئول در قبال همه نتایج یک تیم فوتبال است. او حق دارد نسبت به شرایط تیمش ابراز نگرانی کند. البته قصد داریم تا در اولین جلسه هیات مدیره به همه این مسائل رسیدگی کنیم.

وی در این باره که مظلومی گفته چرا بدون اجازه اش رضایتنامه میلاد شعبانی بازیکن جوان تیمش برای صبا صادر شده گفت: مظلومی حق دارد دلخور باشد. البته من نمیدانم دلیل اینکه به او نگفته اند چه بوده. حتما آقایان دلیلی برای خودشان داشته اند اما در مجموع ما در هیات مدیره بنا داریم که بازیکنان جوان تیم مان که همانا آینده سازان تیم فوتبال استقلال هستند حفظ شود. مظلومی حق دارد دلخور باشد. او روی این جوانان حساب کرده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ایشان حرف درستی زده است. باشگاه باید به دنبال حفظ نیروها و جوانان خود باشد. اصلا بنا بر این بود که ما بازیکنی در فصل نقل و انتقالات از دست ندهیم. باید در این باره با آقای افشارزاده صحبت کنم تا ببینم موضوع چیست. چون من در جریان این موضوع نیستم. حتما دلیلی بوده که شعبانی را به صبا دادند وگرنه این کار بدون هماهنگی با سرمربی تیم انجام نمی شد. 

نجف نژاد در این باره که افشارزاده چه زمانی در محل کار خود حضور پیدا می کند و جلسه هیات مدیره با توجه به زمان اندک باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات نیم فصل چه زمانی برگزار می شود گفت: افشارزاده باید بیاید و من در جریان نیستم که چه زمانی می آید. پس از آن بلافاصله هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد تا به این مسائل رسیدگی شود.