دروازه‌بان پرسپولیس یک روز پس از آزادی (بخوانید دوشنبه) راهی دفتر باشگاه شد تا تکلیف خود را مشخص کند. روز گذشته و پس از حضور سوشا مکانی در دفتر باشگاه پرسپولیس، اتفاقاتی افتاد که در زیر می‌خوانید.

گلر پرسپولیس با پژو GLX آمد!

حوالی ساعت 12 ظهر دیروز، سر و کله یک خودروی پژو GLX سر کوچه باشگاه پرسپولیس (میدان شیخ‌بهایی) پیدا شد. این ماشین چهار سرنشین داشت. سوشا مکانی، برادرش و همین‌طور دو تن از دوستان دروازه‌بان پرسپولیس که خودشان را به دفتر باشگاه رساندند. سوشا مکانی به سرعت برق و باد از ماشین پیاده شد و از پله‌های دفتر باشگاه بالا رفت بدون آن که با خبرنگاران صحبت کند!

پارک خودرو جلوی پارکینگ باشگاه

از آنجایی که خودروی حامل دروازه‌بان پرسپولیس جلوی در پارکینگ باشگاه پارک شده بود، نگهبان باشگاه از دوستان سوشا خواست ماشین را جابه‌جا کنند. در همین حین یکی از رفقای سوشا مکانی به برادر گلر پرسپولیس به شوخی گفت که فکرش را می‌کردی برادرت به زندان بیفتد تا به جای پورشه و لکسوس، سوار پژو GLX شوی؟!

والیبال در زندان!

عکاس خبرورزشی که جلوی در باشگاه حضور داشت، از زبان یکی از رفقای سوشا مکانی شنید که دروازه‌بان پرسپولیس در ندامتگاه اوین، والیبال بازی می‌کرده است. ظاهراً در زمان بازداشت سوشا مکانی، مسابقاتی دوره‌ای در رشته والیبال در ندامتگاه اوین بین مددجویان برگزار می‌شده و گلر پرسپولیس هم در این رقابت‌ها شرکت کرده است! گفتنی است این مسابقات بین بندها بوده است.

ببخشید، مصاحبه نمی‌کنم!

سوشا مکانی پس از پایان جلسه با علی‌اکبر طاهری از دفتر باشگاه خارج شد و در مواجهه با خبرنگاران گفت: «خیلی ببخشید، فعلاً صحبت نمی‌کنم البته به زودی حرف‌هایم را خواهم زد!»