پرسپولیس همچنان به دنبال جذب بیرانوند

درباره تصمیم شورای شهر برای واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: حدود یک ماه پیش بود که مزاحم شهردار دو منطقه شدیم و بازدیدی از دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی داشتیم. در همین ارتباط رایزنی کردیم و نامه‌ای را به شهردار تهران فرستادیم. باید از علیرضا دبیر رئیس شورای شهر تشکر کنم که لطف داشت تا این دو مجموعه ورزشی را به استقلال و پرسپولیس بدهند.  یکسری مراحل قانونی برای واگذاری و بهره برداری از این ورزشگاه نیاز است که باید این مراحل طی شود.

 

 

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرار بود ابتدا ورزشگاه شهید کاظمی ابتدا به استقلال داده شود، افزود: این بحث واگذاری که انجام نشده است و مراحلش باید طی شود. ما خواسته ای داریم که باید برآورده شود. مجموعه باید برای بهره برداری سهل الوصول باشد. البته هر تصمیمی بگیرند ما تابع هستیم.

 

 

طاهری درباره اینکه دبیر گفته بود احتمال این ورزشگاه ها مادام العمر به استقلال و پرسپولیس واگذار خواهد شد، گفت: باید از شورای شهر و شهرداری تهران تشکر کنم. داشتن این ورزشگاه ها برای پرسپولیس مفید است و امیدوارم واگذاری آن عملی شود.

 

 

وی در خصوص وضعیت دروازه‌بان در تیم فوتبال پرسپولیس، یادآور شد: باید این مطلب را با تعامل کادر فنی پیش ببریم. گزینه‌های داخلی و خارجی برای دروازه‌بانی مطرح هستند که داریم آنرا دنبال می کنیم. دیروز هم با برانکو جلسه داشتم  که اسامی گزینه‌های مورد نظر مشخص شد. امیدوارم آنچه به نفع باشگاه است، رخ بدهد.

 

 

طاهری در خصوص منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس و نارضایتی او در اردوی ترکیه با تیم نفت، تصریح کرد: علاقه ای به شایعات ندارم. باشگاه نفت اختیار بازیکن خودش را دارد و شرایطی را برای انتقال بازیکنانش معین کند. هرچند انتقال بیرانوند به صورت قرضی با اهداف ما همخوانی نداشت. هدف ما جذب دائمی بیرانوند بود که اگر میسر شود آنرا دنبال می‌کنیم.

 

 

وی در پایان گفت: حضور بیرانوند در پرسپولیس هنوز منتفی نیست و ما منتظریم. اگر انجام شود حتما آنرا اعلام خواهیم کرد.