مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز گفت: اوضاع ما واقعا بد است و هیچ پولی نداریم همین بازیکنانی که رفتند 4 میلیارد به ما سود رساندند.

کارون یعقوبی درباره اینکه بیش تر بازیکنان از استقلال اهواز جدا شده اند و تاکنون جانشینی هم برای انها در نظر گرفته نشده اظهارداشت:پول نداریم و نمی توانیم بازیکنی به جای آنها که رفتند جذب کنیم و در حال حاضر فقط یک راهکار برای ما وجود دارد و ان هم استفاده از بازیکنان جوان و بومی استان است.

وی تصریح کرد:در چند بازی اخیر هم از 8،9 بازیکن امیدمان استفاده کردیم که عملکردشان قابل قبول هم بود. من هم اکنون بیکار ننشسته ام و در استان می گردم تا بازیکنانی را پیدا کنم.برای دروازه بان هم مشکلی داریم زیرا در 3 بازی آخر هم از دروازه بان خارجی خود استفاده کردیم.6 بازیکن باید به تیم اضافه کنیم که بومی خواهند بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز افزود:طی ملاقاتی که مسئولین استان داشتم پیشنهاد دادم تا از بازیکنان بومی استفاده کنم. به هر حال بازیکنان بومی توقع پایین تری دارند و برای هر چیزی معترض نمی شوند ضمن اینکه اوضاع ما واقعا بد است و هیچ پولی نداریم همین بازیکنانی که رفتند 4 میلیارد به ما سود رساندند.فکر میکنم رفتن آنها صرفه جویی به حساب می امد. هیچ تیمی تا به حال با استفاده از جوانان ضرر نکرده ما هم انشالله نمی کنیم. اینکه می گویند ما حتما سقوط می کنیم را قبول ندارم فوتبال را نمی توان پیشبینی کرد. یک نیم فصل دیگر زمان داریم و شاید بتوانیم خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

یعقوبی درباره عادل کلاه کج و سهراب بختیاری زاده تاکید کرد:عادل کاپیتان تیم است و تصمیمی ندارد برود. اگر پیش تر بختیاری زاده گفته بود که او خداحافظی کرده باید بگویم سوء تفاهم شده. کلاه کج داشت با بازیکنان خداحافظی می کرد و بختیاری زاده فکر کرد این خداحافظی همیشگی است. تا امروز هیچ پولی به کلاه کج نداده ایم اما او گفته است که در تیم می ماند.درباره سهراب بختیاری زاده هم باید بگویم او دوست خوب من است. من هدفم این بود که هدایت این تیم را مربیان بومی به عهده بگیرند و به همین دلیل به سراغ سهراب رفتم که البته او نپذیرفت اما در کل مشورت خوبی به ما داد.