نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور سازی در تعطیلات نیم فصل همچنان ادامه دارد و گزینه های مختلفی برای حضور در این تیم مورد بررسی قرار گرفته اند. در همین ارتباط باشگاه تراکتور سازی مذاکراتی را با لوسیانوادینیو و آلویس نانگ انجام داده و منتظر پاسخ این دو مهاجم خارجی مانده است.

 

نانگ که با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد مبلغ بالایی را به تراکتورسازی پیشنهاد داده و مدیران باشگاه به دنبال کم کردن مبلغ پیشنهادی هستند. تراکتورسازی همچنین با جذب یک مهاجم و هافبک دیگر، پرونده نقل و انتقالاتش را می بندد.

 

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: قیمتی که نانگ به ما پیشنهاد داده بود، یک مقدار بالا بود ولی تصمیم نهایی را بر عهده کمیته نقل و انتقالات باشگاه گذاشتیم. ما یک مهاجم دیگر نیاز داریم و از بین نانگ، ادینیو و یا یک بازیکن دیگر، یک گزینه را انتخاب خواهیم کرد.

 

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری به جز مهاجم مدنظر دارید یا خیر؟ گفت: ما یک هافبک هم نیاز داریم و تیممان با جذب یک هافبک و مهاجم کامل خواهد شد.

 

مدیر عامل تراکتورسازی در پایان درباره حضور مربی خارجی در این تیم گفت: امیر قلعه نویی از ما خواست تا با توجه به جدایی ایمان عالمی و ستار همدانی، نسبت به جذب یک مربی خارجی اقدام کنیم. برای همین ما با رودولف مربی پرتغالی که پیش از این در تراکتورسازی هم سابقه فعالیت دارد، مذاکره کردیم تا مجدداً در تیم ما مشغول به کار شود.