هزینه 5/5 میلیاردتومانی برای امیدهای فوتبال
هزینه پنج و نیم میلیارد تومانی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال برای امیدهای فوتبال ایران در چهارده ماه گذشته اعلام شد.
براساس این گزارش فدراسیون فوتبال هزینه های تیم فوتبال امید ایران را در فاصله مرداد سال گذشته تا سی ام آذر امسال اعلام کرد. این فدراسیون هزینه اردوهای تیم امید2 میلیارد و 249 میلیون تومان بوده است.
در بخش هزینه های مسابقات تیم امید ایران نیز مبلغ یک میلیارد و 582 تومان هزینه شده است.
 
فدراسیون فوتبال ایران در بخش حق الزحمه مربیان و کادرفنی تیم امید ایران اعلام کرد که در فاصله چهارده ماه گذشته یک میلیارد و 172میلیون و ششصد و پنجاه و سه هزار و 347 تومان برای تیم امید ایران پرداخت شده است که در مجموع تنها در این فاصله زمانی پنج میلیارد تومان برای برنامه های تیم امید هزینه شد.
 
بنا بر گزارش فدراسیون فوتبال در این مدت کمیته ملی المپیک ایران مبلغ132میلیون تومان برای هزینه بلیت تیم ملی امید ایران پرداخت کرده است. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان چند روز قبل از عزیمت تیم امید به مسابقات فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریو در قطر مبلغ 400 میلیون تومان برای تامین هزینه ها و حتی بخشی از پاداش امیدها به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرد.
 
در گزارش مالی فدراسیون درباره سایر مبالغی که تحت عنوان کمک های مردمی و افراد خیر از آن در روزهای گذشته در رسانه ها یاد شده بود آمده است که مبلغ 350 میلیون تومانی که حبیب کاشانی مدیر تیم امید در مورد آن صحبت کرده بود چنین رقمی به حساب فدراسیون واریز نشده است.
 
ضمن اینکه در این مدت تنها از طریق شهرداری منطقه یک مبلغ 200میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شد و در همان روز کاشانی آن را برای هزینه های تیم امید دریافت کرده است.