احمدرضا عابدزاده که در آمریکا به سر می برد، پس از بازگشت به ایران بلافاصله راهی بیمارستان شد تا از رضا احدی کاپیتان سابق استقلالی ها عیادت کند. وی همچنین روز گذشته به عیادت منصور پورحیدری رفت.

 

عابدزاده را همه با خنده های مشهورش به یاد می آوریم و به یاد نداریم او اشک ریخته باشد، چه آن روز که در مالزی و مقابل ژاپن کتف و دنده اش شکست و با آسیب دیدگی نزدیک 120 دقیقه درون دروازه ایران ایستاد، چه آن روز که در آزادی مقابل چین تایپه پایش از چند نقطه شکست و چه روزهایی که حماسه ملبورن را رقم زد یا با کمک او آمریکا را بردیم و یا در بازی خداحافظی اش اولیور کان نامدار 90 متر دوید تا به او خسته نباشید بگوید.

 

عقاب همیشه محکم بود و محکم می ماند اما دیروز وقتی او در بازگشت از آمریکا، بلافاصله به ملاقات احدی و پس از آن به عیادت پورحیدری رفت، همین که از خانه منصورخان بیرون آمد، بی اختیار زد زیر گریه و با ناراحتی و اشک گفت ای خدا، چرا احدی و پورحیدری این شکلی شدند و دعا کرد خدا هم منصورخان و هم رضا را شفا بدهد.

 

دیشب عابدزاده در حرف هایش بغض داشت و گفت دلش شکست وقتی احدی را روی تخت بیمارستان و پورحیدری را نحیف و بیمار در خانه اش دید.

 

وی همچنین گفت: «خدا به داد مردم برسد با این آلودگی هوا. به نظرم کاش زمانی که رضا احدی سالم بود یاد او می افتادند.»

 

عقاب حرف قشنگی زد؛ یعنی نمی شود قبل از آن که بزرگان فوتبال ما بیمار شوند، سراغ آنها برویم و حال شان را بپرسیم؟!

 

عابدزاده همچنین صبح امروز با انتشار تصاویری که از این دو رویداد در صفحه اجتماعی خود نوشت: «دیدن رضا احدى تو کما با اون احوال روح ام رو آزرد و بغض گلویم رو گرفت... زمستان 80 دعاى خیر مردم و لطف پروردگار، من رو به زندگى برگردوند، از خدا میخوام به همه مریض ها و به رضا احدى عزیز شفا و سلامتى بده.»

 

وی در ادامه عنوان کرد: «و اما اى کاش زودتر از اینکه کسى روى تخت بیمارستان بخوابه، یادش باشیم... دنیا خیلى کوچیکه شاید فردا نوبت ما باشه... کسى از فردا خبر نداره.»

 

و این هم تصاویری که وی در اینستاگرام خود منتشر کرده است.