حمیدرضا گرشاسبی  درباره خبر توافق علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت برای انتقال علیرضا بیرانوند که گفته می‌شود بامداد سه شنبه حاصل شده است، اظهار کرد: من در جریان این موضوع نیستم و از این انتقال بی اطلاعم. قطعا اگر اتفاق خاصی رخ بدهد سایت باشگاه آنرا اعلام خواهد کرد.

وی درباره وضعیت سوشا مکانی و اینکه این بازیکن تا چه زمانی حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد، گفت: سوشا جوان است و در حال حاضر دچار بحران شده که همه باید به او کمک کنیم ولی بازی و تمرین کردن او در پرسپولیس به حکم قضایی بستگی دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم چه می‌شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس هم تاکید کرد: خوشحالم که این اتفاق برای پرسپولیس افتاد. ما جلساتی را با مسئولان شهرداری داشتیم و در نهایت این اتفاق افتاد. 

گرشاسبی در پاسخ به این سئوال که «آیا ممکن است مسابقات پرسپولیس به این ورزشگاه منتقل شود؟» گفت: بعید می‌دانم مسابقات را بشود آنجا برگزار کرد مگر مسابقاتی که تماشاگر زیادی نداشته باشد. می‌توان بازی‌های تدارکاتی را آنجا برگزار کرد.

وی در پایان گفت: متاسفانه مجمع فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه خود کم لطفی کرد و ساختمان استقلال و پرسپولیس را به این دو باشگاه واگذار نکرد. اگر اینطور می‌شد، با واگذاری این ورزشگاه‌ها قطعا کامل می‌شدیم.