مدیرعامل نفت: تا ساعت 3 صبح با بازیکن ما مذاکره کردند!

منصور قنبرزاده  درباره اینکه گفته می‌شود علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با او بر سر انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به توافق رسیده، عنوان کرد : ضمن احترام به رسانه‌ها تمایلی ندارم درباره بیرانوند صحبت کنم. جالب نیست به عنوان مدیرعامل باشگاه این همه در خصوص یک بازیکن به اظهارنظر بپردازم.

وی افزود: روی صحبتم با باشگاه پرسپولیس و بیرانوند نیست اما برخی‌ها اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. متاسفانه به بعضی از بازیکن ما تا ساعت 3 بامداد پیام داده و آنها را هوایی کرده‌اند. ظاهرا منافع برخی‌ها بر هم زدن باشگاه‌های دیگر است. همه ما از جمله من، پیش از اینکه وارد کار شویم، باید دوره مدیریت بگذرانیم و کارهای‌مان با مطالعه باشد.

«مذاکره بدون اطلاع باشگاه با بازیکنی که قرارداد دارد، جرم است». مدیرعامل باشگاه نفت‌تهران با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بی‌محابا روی ذهن بازیکن ما کار کرده و هر روز آدم‌های مختلف به او پیام می‌دهند تا ذهنش مشغول شود. وقتی به بازیکن ما «کاخ» و «باغ» نشان می‌دهند، معلوم است که بازیکن دیگر به تیم فعلی‌اش دل نمی‌بندد. ظاهراًافرادی که که مسئولیتی ندارند همه این کارها را انجام می‌دهند.

قنبرزاده ادامه داد: یک بازیکن خارجی را می‌خواستیم که قیمتش 50 هزار دلار بود اما کاری کردند که قیمتش به یک‌باره 150 هزار دلار شد. چرخه این فوتبال دست افرادی است که متاسفانه ما مدیران نیز نهایت همکاری را با آنها انجام می‌دهیم تا به منافع‌شان برسند. آقایان با تبلیغات کاری کردند که بازیکن 50 هزار دلاری قیمتش 150 هزار دلار شود.