مهرداد طهماسبی پس از درخشش در فصل گذشته، نوید تولد یک گلر شش دانگ را به فوتبال دوستان ایرانی داد. درخشش او در صبا، نگاه تراکتوری ها را به او جلی کرد اما یک گلر جوان، طهماسبی باتجربه را نیمکت نشین کرد تا او از اواسط نیم فصل ساز جدایی کوک کند. اخباری خیلی خوب از پس وظیفه اش برآمد تا تیم های دیگر که از نارضایتی طهماسبی باخبر بودند، برای جذب او اقدام کنند. پرسپولیسی ها تلاش زیادی کردند تا او را به خدمت بگیرند اما در نهایت، گلر سال گذشته صبا، فولادی شد.

 

 مهرداد طهماسبی در خصوص جدایی‌اش از تراکتورسازی به خبرنگار بانک ورزش گفت: جدا شدن من از تراکتورسازی در این شرایط به سود هر دو طرف بود. از باشگاه فولاد تشکر می‌کنم که حاضر شد رضایت‌نامه من را برای حضور در اهواز بگیرد و شرایط حضورم در این تیم را فراهم کرد.

 

دروازه بان مازندرانی در ادامه ضمن تشکر از هواداران تراکتورسازی گفت: آنها در شرایط مختلف به من احترام گذاشتند و من از آنها تشکر می کنم. همچنین از مسوولان نقل و انتقالات هیات فوتبال آذربایجان شرقی که روز گذشته حسابی اذیت شدند و ساعاتی اضافه در محل کارشان ماندند تا مقدمات جدایی ام از تراکتورسازی فراهم شود هم تشکر ویژه ای دارم.

 

از طهماسبی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس و فراهم نشدن شرایط حضورش در این تیم پرسیدیم که گفت: من نمی توانستم خودم تیم آینده ام را انتخاب کنم چرا که باشگاه تراکتورسازی باید رضایتنامه من را صادر می کرد. مدیران فولاد توانستند  رضایت مدیران تراکتورسازی را جلب کنند و من هم راضی بودم که به این تیم جنوبی بپیوندم. در نهایت خوشحالم که چنین انتخابی داشتم.

 

پیش بینی گلر تازه وارد فولاد خوزستان از جایگاه انتهای فصل تیمش به این شرح بود: هواداران فولاد مطمئن باشند این تیم در ادامه فصل نتایج بهتری کسب خواهد کرد و با بازیکنانی که به تیم اضافه شدند و دانش آقای اسکوچیچ، صعود قابل توجهی در جدول لیگ خواهیم داشت.