هافبک پرسپولیسی از لیست راه آهن خارج شد؟

 در حالی که راه آهن دو بازیکن مصدوم به نام‌های مهران قاسمی و ایران نژاد داشت که می‌توانست با تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و توافق با آنها مبادرت به فسخ قراردادشان کند، بنا به اعلام سازمان لیگ در اقدامی عجیب بدون اخذ نظر کمیته پزشکی مهران قاسمی را از لیست خود بصورت فسخ دوجانبه و عادی خارج کرده و اکنون قادر به جایگزینی بازیکن جدید به جای وی نیست. محسن ایران نژاد هم به نظر می رسد برای فسخ قرارداد و حضور در کمیته پزشکی با راه آهنی‌ها به توافق نرسیده است.

زردپوشان تهرانی تاکنون فروزان، مهدی حنفی، مهران موسوی، عباس زاده، حامد زمانی و آشوبی را از سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل و پازوکی، سلیمانی اصل، مجید حسینی و میثم جودکی را در رده زیر 21 سال(امید) به خدمت گرفته و با سیامک کوهنورد، امین منوچهری، سید حسین کریمی، مهدی جعفرپور، حمید علی عسگر و مهران قاسمی در رده بزرگسال و علی امین الرعایی، علی شفیعی، سالار لالانی، مهران عسگری و عباس مزروعی در رده امید فسخ قرارداد کرده‌اند.

با شرایط فعلی به نظر می‌رسد جذب سید علی فاطمی هافبک زیر 23 سال پرسپولیس که در تمرینات راه آهن حضور یافته و رضایت نامه قرضی‌اش را هم در دست دارد از دستور کار راه آهنی‌ها خارج شده است.