علی‌ نظری‌جویباری از سوی باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات زمستانی کنار گذاشته شد تا آتش اختلافات معاون ورزشی باشگاه با مدیران این تیم نمایان شود.

هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از اتفاقاتی که در نقل و انتقالات ابتدای فصل استقلال رخ داد تصمیم گرفتند به تدریج نقش علی نظری جویباری را در نقل و انتقالات استقلال کمرنگ کنند و بدین ترتیب برای پنجره زمستانی نقل و انتقالات کمیته ای به این نام را لغو کرده و مسئولیت نقل و انتقالات را به عهده خود بهرام افشارزاده گذاشتند. البته این موضوع برای استقلال بی هزینه نبوده و باعث شده تا اختلاف بین مسئولان استقلال نمایان شود. به طوری که علی نظری جویباری در مراسم تشییع رضا احدی که امروز در ورزشگاه شیرودی برگزار شد گفت: استقلال به نقل و انتقالات خاصی نیاز نداشت البته ما مهدی مؤمنی را هم جذب کردیم و امیدوارم همین شرایط حفظ شود تا استقلال بتواند هم قهرمان لیگ شود و هم قهرمان جام حذفی.

 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد از اتفاقاتی که در چند سال گذشته در استقلال افتاده ناراحت است، افزود: من و امیری در فصل نقل و انتقالات وظیفه داشتیم تا تیم خوبی ببندیم و بی‌منت هم این کار را انجام دادیم و همه دیدند که استقلال بهترین تیم بود. از طرف دیگر به جای اینکه هیأت مدیره عصای دست ما باشد اما بارها ما را زدند. به همین دلیل ما هم کنار کشیدیم و گفتیم خودتان کارها را انجام دهید اما به عنوان یک استقلالی همیشه یاور استقلال هستم اما در استقلال یکسری افراد نمی‌خواهند تیم پیشرفت کند و من هم چون استقلالی هستم نتوانستم این مسئله را تحمل کنم و کنار کشیدم.

نظری‌جویباری درباره اظهارات معینی که گفته بود یکی از معاونت‌های باشگاه استقلال باید حذف شود، خاطرنشان کرد: اگر معینی تصمیم‌گیرنده بود که این تصمیم‌ها را می‌گرفت اما او نشسته تا استقلال را تضعیف کند. خود من تا الان کاری جز تضعیف استقلال از معینی ندیدم. اگر او کاری انجام داده بهتر است مردم در این باره صحبت کنند.