وقتی برانکو سر ذوق آمد!

تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:40 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

* این تمرین در حالی استارت خورد که جدا از سه ملی‌پوش حاضر در تیم ملی المپیک و لوبانوف که برنامه استراحت داشت، رامین رضائیان هم در آن غایب بود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با نظر کادر فنی و پزشکی و با هماهنگی سرمربی تیم برای مراجعه به چشم پزشک اعزام شده بود.

* تمرین سرخپوشان پس از گرم کردن اولیه به تمرینات بدنی اختصاص داشت و با توجه به در اولویت بودن برنامه بدنسازی، مصطفی قنبرپور و کریم باقری در این تمرین غایب بودند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن تحت برنامه مارکو استیلینوویچ، تمرینات سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

* برانکو ایوانکوویچ در این بخش از تمرین که با فشار زیادی همراه بود، مرتب از بازیکنان می‌خواست با جدیت زیاد کار را دنبال کرده و فشار تمرینات را تحمل کنند.

* بعد از این مرحله از تمرین، کار با توپ برای دقایقی در دستور کار بود. بازیکنان پرسپولیس به پاسکاری با یکدیگر و عبور از موانع پرداختند. در ادامه، بار دیگر نوبت به مربی بدنساز تیم رسید که بازیکنان را تحت فشار قرار دهد.

* بازیکنان که با گذشت دقایقی از تمرین، نفس‌ها و عضلاتشان باز شده بود، دوباره سراغ برنامه‌های بدنسازی و سرعتی رفتند و اینبار عملکرد بهتری را نشان دادند.

* وقتی برانکو تائید عملکرد سرخپوشان را از بدنسازش دید، مرتب به تشویق آنها می‌پرداخت و در این میان مرتب نام بازیکنان مختلف را می‌برد و با تشویق آنها بازیکنان را برای تلاش بیشتر و بهتر ترغیب می‌کرد و بازیکنان هم با عملکرد خوب خود، حسابی ایوانکوویچ را سر ذوق آورده بودند.