رونالدو:مسی و نیمار باید به من حق‌الترجمه بپردازند!

از سال 2008 که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، اعجوبه‌هایی رئال‌مادرید و بارسلونا همه ساله بر سر کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان با یکدیگر رقابت کرده‌اند، تنش‌های بخصوص از طرف بازیکن پرتغالی بین آنها وجود داشته است.

اما اکنون به نظر می‌رسد رونالدو، رفتارهای گاه تند خود را علیه رقیب آرژانتینی‌اش را کنار گذاشته و راه دوستی و رفاقت را درپیش گرفته است.

در این مورد رونالدو اظهارداشت: آخرین مرتبه که مسی را دیدم همین مراسم انتخابات چندی قبل بهترین‌های جهان فیفا بود. ما از هر زمان دیگری ارتباطات صمیمانه‌تری با یکدیگر پیداکرده‌ایم.البته برخوردمان با یکدیگر همیشه خوب بوده اما در چند سال گذشته صمیمی‌تر از قبل شده است.

به نظر می‌رسد ادعای بازیکن پرتغالی در مورد رقیب بارسلونایی‌اش صحت داشته باشد. چرا که در همین مراسم بهترین‌ها، رونالدو به عنوان مترجم مسی نیز عمل کرد.

مهاجم رئال اظهارداشت: وقتی ما روی صحنه رفتیم، من مترجم شدم. چون نه مسی و نه نیمار انگلیسی نمی‌توانند حرف بزنند. البته من اشتباه کردم چون باید حق‌الترجمه می گرفتم. بعد از مراسم به آنها گفتم نباید فراموش کنند که باید به حسابم، رقم ترجمه را واریز کنند.