امروز جمعی از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس چون حمید جاسمیان، علی پروین، حسین کلانی، محمد زادمهر و ... همراه با اعضای خانواده مرحوم همایون بهزادی، علیپور و حسین خبیری به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس برای هماهنگی‌های مربوط به مراسم ختم زنده یاد بهزادی تشکیل جلسه داده و در این ارتباط تصمیم‌گیری‌هایی انجام شد.

حسین خبیری در این باره گفت: طاهری قصد داشت خود از ابتدای امر در اینجا حضور داشته باشد اما قبل از این اتفاق، به دلیل ضایعه‌ای که برای یکی از بستگانشان پیش آمده بود، روز گذشته تهران را ترک کرد.

وی ادامه داد: به سفارش طاهری و بر حسب وظیفه، امروز در منزل زنده یاد همایون بهزادی که درگذشت او فوتبال ایران و خانواده پرسپولیس را بسیار متأثر کرد، حضور پیدا کردیم تا هر آنچه لازم است از سوی باشگاه انجام شود. مراسم ختم هم توسط باشگاه پیگیری خواهد شد. به همین منظور در جلسه‌ای که با حضور بزرگان پرسپولیس و علی پروین انجام شد، مقرر شد؛  مراسم ختم روز چهارشنبه از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شود و هم اکنون برای هماهنگی‌های لازم با متولیان مسجد، عازم آنجا هستیم.

سرطلایی فوتبال ایران، ساعت یک بامداد امروز جمعه به دلیل مشکلات قلبی و ریوی که مدت‌ها با آن روبرو بود، دچار مشکل تنفسی شد که خانواده وی بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند. اورژانس تهران پس از دریافت شرح حال همایون بهزادی، ضمن اعلام کرد به آمبولانس، توصیه‌هایی را به خانواده وی ارائه کرد. اورژانس تهران پس از حضور در منزل همایون بهزادی، نسبت به انجام اقدامات پزشکی اقدام کرد که متاسفانه مؤثر نبود و سرطلایی فوتبال ایران برای همیشه جمع پرسپولیسی‌ها را ترک کرد.

زنده یاد بهزادی حوالی ساعت 4 بامداد امروز به سردخانه بیمارستان ایرانمهر منتقل شد. طبق آخرین اعلام؛ قرار است مراسم تشییع آن زنده یاد ساعت 9 صبح روز دوشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) برگزار شود و پس از آن پیکر شادروان بهزادی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.