لحظه‌شماری قویترین مرد جهان برای بازگشت

بهداد سلیمی که به دلیل مصدومیت و دوران نقاهت با حضور در سالن فینال لیگ برتر وزنه برداری، فقط نظاره گر نبرد ورزشکاران بود با اظهار گلایه از وضعیت و فضای کنونی ورزش ایران گفت: انتظارات از ورزشکاران برای مدال آوری بالاست اما به هیچوجه این انتظارات متناسب با امکانات و حمایت های لازم نیست. هنوز با فضای المپیکی فاصله داریم و فعلا خبری از حمایت های متولیان ورزش از بچه ها نیست.

وی در خصوص زمان بازگشت به تمرینات جدی و همیشگی خود گفت: قبل از هر چیز باید با آگاهی و احتیاط کامل استارت بزنم چون احتمال هرگونه آسیب دیدگی جدید وجود دارد، اما آنچه مسلم است تا دو ماه دیگر می توانم تمریناتم بطور جدی آغاز کنم.

سلیمی ضمن اشاره به تاخیر در برگزاری اردوی تیم ملی نیز افزود: زمانی که تمامی حریفان ایران از مدتها قبل برای المپیک ریو مهیا می شوند و از هر لحظه خود استفاده می کنند، ما درگیر مشکلات مالی و بودجه ، با تاخیر سه هفته ای اردو روبرو هستیم. متاسفانه هیچگاه بودجه و حمایت های مالی منطبق با خواسته ها و نتایج درخشانی نبوده که بچه بدست آورده اند.

وی در خاتمه به حضور کوتاه مدتش در تیم یاسین پیشرو در رقابتهای لیگ برتر اشاره کرد و گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم بیشتر از دو هفته در کنار این تیم باشم. یاسین پیشرو وزنه برداران خوبی را در اختیار گرفت و امیدوارم در دوره های بعدی لیگ وزنه برداری نیز شاهد حضور این تیم باشیم.