محمد نصرتی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: بعد از اردوی خوبی که در کشور ترکیه برگزار کردیم و بازی های دوستانه ای که انجام دادیم شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات مان را در تبریز ادامه می دهیم و آماده دیدارهای آینده می شویم.

وی درباره مصدومیتش عنوان کرد: من در بازی آخر در ترکیه دچار آسیب دیدگی شدم. هنوز هم درد دارم اما همراه تیم تمرین می کنم و مشکل خاصی نیست. فکر نمی کنم نتوانم مقابل صبا در هفته هجدهم بازی کنم.f

مدافع گسترش فولاد با اشاره به دیدار تیمش با صبای قم خاطرنشان کرد: بازی سختی با صبا داریم. صبا تیم خیلی خوبی است که در نیم فصل هم بازیکن جدید به خدمت گرفته. بی تردید برای پیروزی مقابل این تیم به میدان می رویم و امیدوارم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

نصرتی درباره تقابل با علی دایی تاکید کرد: ما با هیچ فردی تقابل نداریم. تنها تقابل ما با تیم صبای قم است. البته دایی از دوستان خوب من است و از تیم ملی چند سال باهم همبازی بودیم و رفاقت نزدیک داریم. هرچند که در زمین فوتبال رفاقت اهمیتی ندارد.

وی در پایان درباره آینده گسترش فولاد افزود: با توجه به بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده اند امیدوار هستیم بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم و در جدول رده بندی تا آنجایی که می توانیم بالا بیاییم.