مظلومی: نه پول دادید نه بازیکن برایم خریدید

مدیران باشگاه از نتایج تیم خوشحال بودند و امیدشان زیاد بود اما در سوی دیگر میز، سرمربی استقلال بسیار نگران ادامه راه بوده و بابت شرایط حاکم بر تیم بیمناک است.

عباس کردنوری و مقداد نجف‌نژاد نفرات حاضر از طرف مدیریت در جلسه فوق بودند و آن طرف هم پرویز مظلومی و دستیارانش قرار گرفتند؛ نشستی که در اتاق مربیان انجام شد.

مدیران باشگاه طبیعی بود که در مورد مسائل مالی و اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکلات مادی حرف بزنند. حرف‌هایی که کلیت آن برای مربیان و بازیکنان و حتی طرفداران آشنا و تکراری بوده است. به زعم بازیکنان هر حرفی که به تأخیر افتادن دستمزدهای‌شان منجر شود، توجیه بوده و فقط برای وقت خریدن زده خواهد شد.

نه پول، نه بازیکن

بعد از حرف‌های مدیران، نوبت به صحبت کردن پرویز مظلومی رسید. سرمربی استقلال که طی 10 روز گذشته چند بار از روش کاری و عملکرد مسئولان در مهلت نقل و انتقالات زمستانی انتقاد کرده بود، این بار هم در لابه‌لای حرف‌هایش گلایه‌ها و نگرانی‌هایش را به طور واضح بیان کرد و خواست هرچه سریع‌تر فکری به حال آن بکند. سرمربی استقلال پس از توضیح دادن در مورد شرایط تیم، از مدیران باشگاه بابت مسائل و وعده‌های مالی گلایه کرد و مدعی شد عدم پرداخت طلب بازیکنان باعث ناراحتی و کاهش انگیزه آنها می‌شود. مظلومی همچنین از عملکرد مدیران طی روزهای نقل و انتقالات نیز لب به گلایه گشود چون این تیم طی مهلت ارائه شده برای نقل و انتقالات نیم‌فصل فقط یک بازیکن خریده و آن هم مهدی مؤمنی است که مهره سرشناسی به حساب نمی‌آید اما سایر وعده‌ها در مورد خرید چهره‌های بزرگ محقق نشد.