جریمه 100 میلیونی برای پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در مورد تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان که در هفته هفدعم لیگ برتر برگزار شد را اعلام کرد. بر اساس این آرا از سوی هواداران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. این تیم به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این کمیته همچنین آرای خود در مورد تخلفات انجام شده در بازی تیم‌های پدیده و پرسپولیس را نیز اعلام کرد. دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده خراسان رو پنجم دیماه برگزار شد و از سوی رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده مشهد مصاحبه‌ای علیه داور بازی صورت گرفت بنابراین از سوی کمیته انضباطی به دلیل تخلف وی و ارائه مطالبی علیه داوری به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین بر اساس آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیدار دو تیم آذرخش بندرعباس و فرش آرا مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار بود در مشهد برگزار شود که به دلیل عدم حضور غیر موجه تیم آذرخش بندر عباس، این دیدار برگزار نشد. بر همین اساس با توجه به اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم فرش آرا مشهد از سوی کمیته فوتسال، تیم آذرخش بندرعباس به استناد مواد 9 و 84 آیین نامه انضباطی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.