دایی در خصوص حضور صبا در جام شهدا و بازی فینال مقابل پرسپولیس به خبرورزشی گفت: این بازی حکم یک مسابقه دوستانه را دارد و زیاد به این توجه نمی‌کنیم که برنده باشیم یا بازنده چون دنبال هدف‌های دیگری هستیم. ما دوست داریم پرسپولیس را شکست بدهیم چون در هر جامی می‌خواهیم موفق باشیم. این بازی‌ها به هماهنگی بیشتر تیم ما کمک می‌کند و بازیکنان جدید هم با تیم هماهنگ می‌شوند، درضمن نکته مهم این است که در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم.

دایی در مورد تقابل با پرسپولیس ادامه داد: من معتقدم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان این تیم واقعاً باانگیزه هستند ولی ما هم تیم خوبی داریم و می‌خواهیم برنده شویم. دایی در مورد اینکه گفته می‌شود یک هافبک برزیلی برای پیوستن به صبا در تمرینات این تیم شرکت می‌کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و فعلاً قرار نیست بازیکنی به تیم ما اضافه شود، البته یک جای خالی داریم ولی هنوز بازیکنی جذب نکرده‌ایم. مربی صبا در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: متأسفانه قبل از شروع فصل تمرینات را دیر شروع کردیم و 10 امتیاز مفت از دست دادیم، در غیر این صورت صدرنشین لیگ بودیم.

با این حال تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هدف‌مان قهرمانی در لیگ یا گرفتن سهمیه آسیاست. او در مورد شرایط پیام صادقیان هم حرف زد: پیام فوتبال عالی و سطح بالایی بازی می‌کند و آمده است دوباره احیا شود. او امسال هم مثل همیشه در نفت خوب بود ولی متأسفانه در کشور ما بازیکنانی مثل او را می‌کوبند که موجب می‌شود از شرایط‌شان دور شوند. پیام بازیکن بزرگ و خوبی است و مطمئناً امسال یکی از نفرات تأثیرگذار صبا خواهد بود که صد درصد می‌تواند به ما کمک کند و به تیم ملی دعوت شود.