حامد لک:من از بچگی پرسپولیسی بودم و هستم

حامد لک در خصوص کسب دومین جام قهرمانی که در تورنمنت شهدا بدست آورد چرا که سال گذشته با تراکتورسازی توانست این عنوان را از آن خود کند و امسال هم در تیم صبا به این مسئله رسید اظهار داشت: با تمرینات خوبی که علی آقا (دایی) در تیم دارد شرایط بسیار خوبی پیدا کردیم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم. در جام شهدا هم توانستیم خوب ظاهر شویم و عنوان قهرمانی را از آن خود کردیم.

 

وی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی است. امیدوارم که در ادامه لیگ نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

دروازه‌بان صبا در مورد اینکه روز گذشته با لباس آبی مشغول گرم کردن بود و همین مورد حواشی در خصوص استقلالی‌بودن او مطرح شد خاطرنشان کرد: من با لباس تمرینی تیم وارد زمین شدم. همه می‌دانند که خانوادگی پرسپولیسی هستیم و من هم از بچگی پرسپولیسی بودم. خودم و خانواده‌ام طرفدار این تیم هستیم.

 

دروازه‌بان صبا در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از او به خاطر شادی پس از گل یادآور شد: من پرسپولیسی هستم اما در هر تیمی بازی کنم با تمام جان و دل به میدان خواهم رفت چرا که وظیفه‌ام این است که با قدرت برای تیمم بازی کنم. طبیعتا وقتی تیم ما هم می‌تواند به گل برسد من خوشحالی می‌کنم. من از صبا پول می‌گیرم و وظیفه‌ام این است که تیم را به موفقیت برسانم. وقتی هم موفق می‌شویم خوشحالی می‌کنم و مسئله خاص دیگری نبوده است.