رحیم ایرانیان در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت اظهار داشت: نیم‌فصل به هر ترتیبی که بود سپری شد. چند بازیکن را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم. انشاءالله بتوانیم در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما چهار بازیکن خود را به دلیل مشکلات مالی فروختیم. البته چند بازیکن جوان از رده تیم امید جذب کردیم. امیدواریم آنها بتوانند جای بازیکنانی که از دست دادیم را پر کنند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: کار سختی در پیش داریم. انشاءالله در نیم‌فصل دوم بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر شکایت باشگاه نفت از پرسپولیس به خاطر مذاکره بی‌اجازه با علیرضا بیرانوند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. ما از پرسپولیس شکایت نکرده‌ایم. قضیه بیرانوند دیگر تمام شده است. او بازیکن ماست و یکی از سرمایه‌های باشگاه نفت محسوب می‌شود.

ایرانیان درباره ناراحتی بیرانوند از ماندن در نفت و درگیری با سرمربی تیم خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که رخ داد، مشکلات حادی نبود. او حالا با تیم تمرین می‌کند و مسئله خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه نفت مقابل سیاه‌جامگان در هفته هجدهم گفت: سیاه‌جامگان چندین بازیکن خوب جذب کرده و با تیم نیم‌فصل اول کاملا تفاوت دارد. تلاش می‌کنیم با امتیاز از این بازی خارج شویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص دیدار این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: ما در تاریخ 20 بهمن سال جاری با تیم الجیش قطر بازی داریم. این تیم 6، 7 بازیکن خیلی خوب جذب کرده و هزینه بسیار زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کرده است اما داشته‌های ما همینی است که می‌بینید.