AZ آلکمار که روزهای بدی را در نیم فصل نخست تجربه کرده بود بعد از دو برد شیرین برابر روداکرکراد و فاینورد این بار در خانه میزبان تیم کامبور بود که در این بازی هم درخشش ملی پوش ایرانی زمینه یک برد شیرین دیگر برای برای آلکماری ها فراهم کرد تا با ثبت سومین برد نیم فصل دوم را با هت تریک در پیروزی آغاز کنند.

 

علیرضا جهانبخش که در بازی با فاینورد هم با پاس گل زیبای خود تمام طرفدارانش را به وجد آورده بود این بار روی یک حرکت تکنیکی و فنی پاس گل دوم تیمش را ساخت تا نقش به سزایی در برد 3-1 آلکمار مقابل کامبور داشته باشد. البته علاوه بر این صحنه ملی پوش ایرانی درست مثل بازی با فاینورد بارها با فرارهای خود از جناح راست توانست دروازه کامبور را تهدید کند اما باز هم در گلزنی ناکام ماند.

 

ون دن بروم که در نیمه دوم از برد تیمش آسوده خاطر بود تصمیم گرفت به خاطر بازی حساس روز شنبه برابر نایمخن به چند تن از ستاره هایش استراحت داده و آنها را از زمین بیرون بکشد از جمله جهانبخش به همین خاطر این بازیکن در دقیقه 69 جای خود را به یکی دیگر از بازیکنان آلکمار داد گرچه در همین دقایق هم او یکی از بهترین های تیمش بود.

 

آلکمار با این برد در هفته بیستم لیگ برتر هلند توانست امتیازاتش را به عدد 28 رسانده و در جایگاه نهم قرار بگیرد تا با تیم های رده چهارم و پنجم تنها 6 تا 7 امتیاز اختلاف داشته باشد. حالا یاران جهانبخش باید خود را برای سفر به نایمخن و رویارویی با NEC آماده کنند. تیمی که جهانبخش در آن جا رشد کرد و به فوتبال هلند معرفی شد و بین طرفدارانش از محبوبیت خاصی برخوردار است.