استقلال یک مدافع اش را از دست داد!

تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر حضور منصور پورحیدری قرار داشت.  در تمرین امروز آتیلا حجازی که قرار بود در ابتدای فصل به عنوان دستیار مظلومی در کادر فنی حضور داشته باشد نیز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و دقایقی با سرمربی استقلال به طور اختصاصی صحبت کرد.

* دکتر امین نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال نیز به تمرین این تیم رفت و  مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت و دقایقی با پورحیدری صحبت کرد.

* تنها غایب تمرین امروز خسرو حیدری بود که به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده چند هفته ای از تمرینات دور خواهد بود.

* هواداران استقلال به محض حضور پورحیدری دور او حلقه زده و برایش آرزوی سلامتی کردند. به هنگام ورود پورحیدری به زمین استقلالی ها برای سلامتی او گوسفند قربانی کردند.

* توسکی که دو روز پیش عذر او را خواسته بودند پس از اتفاقاتی که به وقوع پیوست امروز در تمرین حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

* فرزاد مجیدی به هنگام آمدن پورحیدری دست های او را بوسید و بر دست های او بوسه زد.

* پورحیدری هنگامی که بازیکنان مشغول تمرین بودند با ماشین تا کنار زمین آورده شد و از درون خودرو به تماشای تمرین نشست.

* منصور پورحیدری هنگام خداحافظی مظلومی را فرا خواند و به او گفت که به بازیکنان بگوید تمرین کنند تا بتوانند در پایان فصل قهرمان شوند. مظلومی در جواب گفت شما مراقب سلامتیت باش و مطمئن باش که بازیکنان چیزی کم نخواهند گذاشت و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروزی در نیم فصل دوم باعث شادی شما شوند.

* حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال در دقایق پایانی تمرین دچار مصدومیت شد به گونه ای که کادر فنی از او خواست به رختکن برود. وی باید از پای مصدومش عکس بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

بنا به دستور کادر فنی تمرینات استقلال از فردا تا زمان دیدار مقابل ذوب آهن پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه در ساعت ۱۴:۳۰ از هفته هجدهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مهمان ذوب آهن خواهد بود.