واکنش خوردبین به جنجال تازه پرسپولیس

محمود خوردبین در خصوص شرایط تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوب است و بازیکنان تمرینات شاداب و سرحالی انجام می‌دهند. از نظر من همه چیز در بهترین شرایط قرار دارد و بازیکنان آماده و سرحال تمرین می‌کنند تا روز سه‌شنبه به مصاف سپاهان برویم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره حضور سوشا مکانی در تمرین روز گذشته این تیم افزود: با آمدن سوشا به تمرین جو خوبی به راه افتاد چراکه بچه‌ها از دیدن او خوشحال شده و از مکانی استقبال کردند. از طرف دیگر خود سوشا هم خیلی خوشحال شد که بعد از مدت‌ها توانست با تیم تمرین کند و فکر می‌کنم از نظر روحی این مسئله کمک زیادی به او خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در تمرینات به منزله بازی کردن سوشا برای پرسپولیس است، افزود: از این منظر ما منتظر محاکم و مراجع قضایی هستیم. البته با تلاش‌هایی که از طرف مدیریت باشگاه انجام شد و با مساعدت مراجع قضایی این دروازه‌بان فعلا مشکلی برای تمرین ندارد و با تیم تمرین می‌کند تا از نظر بدنی شرایطش را حفظ کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با عدم حضور بازیکنان این تیم در مراسم ترحیم همایون بهزادی به جز محسن بنگر گفت: بنگر با حضورش در این مراسم معرفت خودش را نشان داد اما سایر بازیکنان متاسفانه بدکاری کردند که به این مراسم نیامدند. آن روز هم من و هم برانکو به بازیکنان گفتیم که عصر تمرین ندارند و می‌تواند با خیال راحت در این مراسم شرکت کند اما متاسفانه بازیکنان کم‌کاری کردند. هرچند که شاید کاری داشتند که به این مراسم نیامدند. باید این را هم در نظر داشت که شاید بازیکنان کار داشتند که به این مراسم نیامدند.

وی درباره عکسی که از جشن تولد محسن مسلمان منتشر شده و گفته می‌شود بازیکنان به دلیل حضور در این جشن تولد به مراسم ترحیم مرحوم بهزادی نیامدند خاطرنشان کرد: درباره جشن تولد مسلمان من اطلاع ندارم چراکه این یک موضوع شخصی بوده و حتما خودشان تولد گرفتند. ما فقط دیروز یک کیک تولد به تمرین آوردیم و جشن مختصری گرفتیم اما اگر بیرون از فضای تیم و باشگاه جشنی گرفته شده این یک مراسم شخصی بوده که ما از آن بی‌خبر هستیم و ربطی هم به باشگاه ندارد.