رضا عنایتی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: بازی فوق‌العاده خوبی بود. همه چیز آن‌طور که ما می‌خواستیم پیش رفت، البته غیر از صحنه پنالتی که برای نفت گرفته شد. توپ‌های بلند نفت تهران اعصاب ما را به‌هم ریخته بود، ولی در مجموع توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد ادامه داد: بعد از تعطیلی لیگ برتر یک استارت فوق‌العاده زدیم. شکست دادن تیمی مثل نفت تهران، شخصیت تیمی سیاه‌جامگان را نشان داد. ما بازیکنان جدیدی جذب کردیم که می‌دانند چگونه از تجربه خودشان استفاده کنند، امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اتفاقاتی که بین برخی تماشاگران حاضر در دیدار نفت - سیاه‌جامگان و پدر مطهری، مهاجم نفت به وجود آمد، گفت: واقعاً متأسفم که چنین اتفاقی رخ داده است و باید از پدر مطهری عذرخواهی کنم. متأسفانه یکسری افراد که به استادیوم می‌آیند اخلاق انسانی را رعایت نمی‌کنند و عقده‌ای هستند! امیدوارم پدر مطهری این اتفاقات را به حساب مجموعه فوتبال نگذارد.

عنایتی در پایان در مورد اینکه آیا از سقوط به لیگ دسته اول فرار خواهند کرد، گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم به رده‌های بالاتر برویم.