علی اکبر طاهری که امروز در محل تمرین تیم حضور پیدا کرده بود، در جمع سرخپوشان و خطاب به آنها اظهار داشت: شما به عنوان بازیکنان پرسپولیس نه فقط در قبال یکدیگر، تیم و باشگاه مسوولیتی همه جانبه دارید. بلکه با توجه به حضور در پرطرفدارترین باشگاه کشور و آسیا مسوولیت اجتماعی سنگینی دارید.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل باید بسیار مراقب مسائل اخلاقی، انضباطی و قانونی باشید و در این میان مسائل اخلاقی اهمیت زیادی دارد چرا که مسوولیت شما به عنوان افرادی که الگو هستید و بسیار مورد توجه قرار دارید فراتر از اجرای قانون است. شما باید مراقب رفتار و اتفاقات حول و حوش خود باشید.

 

وی با تاکید چند باره بر اینکه در پرسپولیس از رأس هرم باشگاه تا کف آن، همه باید در خدمت هواداران باشند، خاطرنشان کرد: در پرسپولیس هر کاری که انجام می‌دهیم و می‌دهید باید در خدمت پرسپولیس و جلب خواسته اصلی هواداران باشد که همان موفقیت پرسپولیس و سربلندی آن است و این قاعده هم در کسب نتایج و هم خارج از زمین فوتبال باید در سرلوحه کارها قرار بگیرد.

 

در پرسپولیس، هوادار اولویت اول است و این یک شعار نیست بلکه واقعیتی غیر قابل انکار است. اگر پرسپولیس در گذر زمان و مشکلات دوام آورده و به حیات خود ادامه داده است، به خاطر هواداران است وگرنه تیم‌های زیادی بودند که با پول‌های خیلی بیشتر و پشتوانه‌های قویتر آمدند و امروز هیچ اثر و نامی از آنها نیست چون این هواداران که پرسپولیس دارد را نداشتند و ندارند. پس باید قدر این هواداران را بدانید.

 

طاهری تصریح کرد: هر چند دو هفته از بازی‌های دور برگشت انجام شده ولی نیم فصل دوم بطور رسمی برای ما از چند روز دیگر آغاز می‌شود. باید امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. در نیم فصل اول در خیلی از بازی‌ها در حالی امتیاز از دست دادیم که به اذعان حریفان خودمان سرتر از آنها بوده‌اید ولی در نیم فصل دوم باید به قدری سرتر از حریفان عمل کنید که جایی برای اما و اگر باقی نماند. ما فرصتی برای از دست دادن نداریم. باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا هر آنچه لازم است برای تیم مهیا باشد. از دوستان تا منتقدان هم اعتقاد دارند، این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و در حد کسب این عنوان است. با این اوصاف، از اینجا به بعد همه چیز بستگی به خود شما دارد و عملکردی که خواهید داشت.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: بخش‌های مختلف باشگاه تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین شرایط فراهم باشد و لازم است که شما هم برای عملکرد و آینده بهتر، مسائل گوناگون را رعایت کنید و آنجا که نیاز است موارد را با بخش‌های مرتبط مثل بخش اقتصادی و روابط عمومی هماهنگ  کنید. من امیدواریم از همین هفته، با کسب پیروزی‌ها فاصله باقیمانده تا صدر جدول کم شده و به تحقق خواسته هواداران نزدیک شوید.