وحید محمدزاده درباره آخرین وضعیت ذوب آهن پیش از دیدار مقابل تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. طبق برنامه کار کردیم و آماده بازی با استقلال هستیم. به دلیل مصدومیت به بازی مقابل استقلال نمی رسم اما چند روز آینده در تمرینات حاضر خواهم شد و انشاالله می توانم مقابل پرسپولیس به میدان بروم.

وی در ادامه افزود: مصدومیت من از ناحیه چهارسر ران است. اگر خودم عجله نمی کردم می توانستم زودتر از این ها به میادین بازگردم اما با این حال به احتمال فراوان از روز بازی با استقلال پا به توپ خواهم شد و بعد از آن در صورت صلاحدید کادر فنی می توانم مقابل پرسپولیس به میدان بروم.

مدافع نیم فصل اول سایپا درباره علت جدایی اش از این تیم خاطرنشان کرد: دلیل جدایی من مشخص بود. کاملا غیرفنی به بازی گرفته نمی شدم و نیمکت نشین بودم. در حالی که فصل قبل در اولین سال حضورم 27 بازی انجام دادم و دو گل و سه پاس گل دارم ولی به یکباره در لیگ امسال همه چیز عوض شد و من دیگر بازی نکردم. خدا را شکر می کنم که از آن جو خلاص شدم و حالا می توانم دوباره با بازی کردن در تیم بزرگی چون ذوب آهن به تیم ملی برگردم.

وی همچنین اذعان داشت: ذوب آهن، کادر فنی و بازیکنان با درایت و با استعدادی دارد. فینالیست جام حذفی هستیم؛ در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داریم و به زودی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم. ما توانایی این را داریم که در هر سه جام موفق عمل کنیم و بهترین نتایج را به دست آوریم.

محمدزاده درباره دو بازی حساس پیش روی ذوب آهن مقابل سرخابی های پایتخت گفت: نظر شخصی من بر این است که اگر بتوانیم هر دو بازی را ببریم و مانند دور رفت شش امتیاز را از این دو دیدار کسب کنیم مسیر قهرمانی ما بسیار هموار خواهد شد. مطمئنم صد در صد می دانم که استقلال را می بریم چون تیم ما در دوران تعطیلات لیگ بدنسازی خیلی خوبی داشت و در جام شهدا هم سه، چهار بازی دوستانه خوب را برگزار کردیم و آماده دیدار با سرخابی ها هستیم. 

وی همچنین تصریح کرد: شنیده ام که برخی گفته اند همه تیم ها جام شهدا را جدی گرفته اند اما اصلا این طور نبود. تیم ما در هر دو بازی با تغییرات فراوان به میدان رفت و تنها هدفش بازگشت بازیکنان به شرایط بازی و محک زدن بود وگرنه جور دیگری به مصاف رقبا می رفتیم. 

مدافع ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا ناراحت نیست که نمی تواند مقابل استقلال به میدان برود بیان داشت: چندان ناراحت نیستم. مطمئنا بچه ها با انگیزه فراوان شان از پس این دیدار بر می آیند. من هم به زودی شرایط بازی کردن را پیدا خواهم کرد.

وی درباره شباهتش به حنیف عمران زاده توضیح داد: خدا نکند این طور باشد. حنیف با من خیلی تفاوت دارد. به نظر خودم بیشتر شبیه امیرحسین صادقی هستم و چهره ام شبیه اوست.

محمدزاده در پایان گفت: هم بازی با استقلال و هم بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال را دارد. استقلال از ابتدای فصل خوب بوده است و پرسپولیس هم کم کم راه خود را پیدا کرد و الان در وضعیت خوبی به سر می برد. برای هر دو تیم احترام زیادی قائل خواهیم بود اما به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.