شهاب گردان درباره مصدومت خود اظهارداشت:در جریان تمرین امروز دچار آسیب دیدگی شدم که تشخیص پزشکان کشیدگی همسترینگ بود. البته این مصدومیت طی حرکات عادی و طبیعی رخ می دهد و با کسی برخورد نداشتم.فکر می کنم 10 روز دیگر بهبود پیدا کنم.به هر حال اتفاق است دیگر،می افتد و قابل پیش بینی نیست البته فکر می کنم بد شانس نیستم و بدشانس تر از من هم هست.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا امید خود را برای حضور در ترکیب اصلی از دست داده است یا خیر گفت:درست است که نیمکت نشینی سخت است  اما بازی با پرسپولیس و هر بازی دیگری آخرین بازی زندگی من نخواهد بود و بالاخره این دوران به اتمام می رسد. به خصوص که من این دوران را زیاد تجربه کرده ام و خوب می دانم چگونه باید آن را تحمل کنم تا بگذرد.هر بار هم در این موقعیت قرار گرفتم با موفقیت بیرون امده ام. هنوز بازی های آسیایی مانده و من خیلی امیدوار هستم. منتظرم فرصتی به من برسد تا اعتماد کادر فنی را جلب کنم.

گردان درباره اینکه در بازی دور رفت با پرسپولیس بهترین نتیجه سپاهان در نیم فصل اول رقم خورد و پیش بینی اش از این بازی خاطر نشان کرد:بازی دور رفت هم از نظر نتیجه خوب بود و هم واقعا بازی زیبایی بود درست است که آن زمان پرسپولیس جایگاه خوبی نداشت اما فوتبال خوبی را بازی می کرد و با اینکه مقابل سپاهان نتیجه را 4-2 واگذار کردند اما اصلا بازی یکطرفه نبود.البته بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و بعضا پر گل بوده است.آنها روحیه خوبی دارند و فوتبال خوبی را هم ارائه می دهند اما سپاهان نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست نیاورده و به امتیاز این بازی احتیاج دارد.امیدوارم شاهد بازی جذاب و تماشاگر پسندی باشیم.

وی درباره جوی که هواداران پرسپولیس علیه محمد رضا خلعتبری،دوست و هم تیمی او به راه انداخته اند گفت:من اوقات زیادی را چه در بازی ها و چه در مواقع دیگر با محمد رضا گذرانده ام و با روحیه ای که از او سراغ دارم می دانم هر زمان جو اینگونه علیه او بوده اتفاقا او یکی از بهترین بازی هایش را ارائه داده است و فکر می کنم او روز سختی را برای پرسپولیس رقم می زند.فکر می کنم پرسپولیسی ها به اشتباه از او دلگیر هستند زیرا این اخلاق محمدرضا است که در هر تیمی بازی کند و گل بزند خوشحالی می کند. زمانی که در پرسپولیس  بود و به سپاهان گل زد هم خوشحالی کرد یا زمانی که در سپاهان بود به ذوب اهن گل زد.محمد رضا به هر تیمی برود همین است؛او هم ناراحتی و هم خوشحالی اش را به راحتی بروز می دهد. ذات او اینگونه است و اصلا اهل تظاهر و فیلم بازی کردن نیست.