خسرو حیدری  در تشریح مصدومیتش گفت: قبل از تعطیلات لیگ و در بازی ملوان به دلیل گرفتگی همسترینگ با تشخیص پزشکان بازی نکردم اما تا پیش از شروع تمرینات بدنسازی تیم مشکل من رفع شد و از روز اول تمرینات بدنسازی در کنار تیم حضور داشتم و پس از نزدیک به یک هفته از ناحیه ساق پا مصدوم شدم.

وی ادامه داد: روز سه شنبه در هنگام گرم کردن برای حضور در برابر تیم پدیده مجددا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم برای استقلال بازی کنم. اکنون نیز طبق تشخیص پزشکان به مدت دو هفته دور از میادین هستم و به امید خدا برای بازی با نفت تهران آماده خواهم بود.

هافبک ملی پوش استقلال با اعلام این موضوع که در فصل جاری مصدومیت جدی نداشته است، بیان کرد: خدا را بابت این موضوع شکر می کنم و الان نیز با تلاش پزشکان استقلال و دکتر نوروزی این مصدومیت دو هفته ای را سپری خواهم کرد. طبق نظر پزشکان این روزها سه نوبت فیزیوتراپی انجام می دهم و از ساعت 7 صبح تا 7 شب در کلینیک باشگاه هستم تا بتوانم هر چه سریعتر به تیم اضافه شوم. مصدومیت بخشی از فوتبال است و از اینکه در فصل جاری مصدومیت بلند مدت گریبانگیر من نشده است، بسیار خوشحالم.

حیدری در تشریح آخرین شرایط استقلال پیش از دیدار با ذوب آهن، اظهار کرد: بازیکنان ما در هفته های گذشته مشکلات مالی داشتند که اکنون این مشکلات حل شده است. یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برابر پدیده برگزار کردیم و تیم محک خورده است. بازیکنان امید نیز به تیم ما اضافه شده اند و برای شروع دوباره در لیگ آماده ایم.

او افزود: امیدوارم بازیکنان امید ما روحیه بالای خود را حفظ کنند. به ویژه روزبه چشمی که تا به امروز یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است و امیدوارم که بتواند روزهای خوب خود را در نیم فصل دوم تکرار کند.

هافبک راست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند روند نتیجه گیری نیم فصل اول خود را در نیم فصل دوم تکرار کند، تصریح کرد: در فصل جاری تیم بسیار یکدستی داریم و با تلاشهای کادر فنی و بازیکنان همه به تکرار نتیجه های خوب امیدواریم. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در استقلال حضور دارند و بزرگان تیم مانند رحمتی، طالب لو، عمران زاده و برهانی توانسته ایم تا در کنار جوانان به اهداف مورد نظر هواداران نزدیک شویم.

حیدری در پایان ضمن تشکر از افشارزاده بابت برطرف کردن مشکلات مالی استقلالی ها گفت: نقش مسائل مالی در تیم های فوتبال خیلی پر رنگ است و در تیمی که بازیکنان جوان در آن وجود دارد این تاثیر بیشتر است. در آستانه شروع لیگ با درایت آقای افشارزاده این مشکلات برطرف شد که وظیفه خودم می دانم از ایشان برای زحماتی که انجام می دهند، تشکر کنم و به امید خدا ایشان را در آینده بیشتر ببینیم(با خنده).