دیدار حساس ذوب آهن و استقلال از هفته هجدهم لیگ برتر امروز برگزار می شود و یحیی گل محمدی به همراه شاگردانش این فرصت را دارند تا با کسب سه امتیاز به صدر نزدیک تر شوند.

 

برگزاری این مسابقه در کنار شایعه توافق کاوه رضایی با پرسپولیسی ها برای فصل آینده سبب شد سعید آذری واکنش به اظهارنظر بپردازد که حرف هایش را در ادامه می خوانید:

 

* بازی با استقلال را چطور می بینید؟

- از استادیوم (با خنده)

 

* منظور اینکه شرایط دو تیم را چطور می بینید؟

- به نظرم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و قطعا ما هم برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تا بتوانیم در کورس باقی بمانیم.

 

* طی ساعات اخیر شایعاتی شنیده شده در خصوص توافق کاوه رضایی با پرسپولیس.

- ابتدا این را بگویم که قهرمان ها انسان های باهوشی هستند. شما نگاه کنید انتخاب های امسال و سال گذشته بازیکنان ذوب آهن نشان می دهد آنها چه مسیر هوشمندانه ای را انتخاب کرده اند. کاوه رضایی وقتی در سایپا بود پیشنهادهای زیادی داشت اما ذوب آهن را برگزید. وقتی به نتیجه این انتخاب نگاه کنید می بینید او بسیار با هوش عمل کرده است. این انتخاب هم برای او و هم برای ذوب آهن فوق العاده مفید بود. هم ما به او کمک کردیم که به اوج برگردد و هم او به ما در کسب قهرمانی جام حذفی و حضور در بالای جدول فصل قبل و این فصل کمک کرد.

 

* پس به نظرتان حضور کاوه در ذوب بهترین انتخاب او بوده؟

- دقیقا یک انتخاب دو سر برد بود.

 

* یعنی به نظرتان کاوه راضی به جدایی از ذوب آهن نخواهد شد؟

- او در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند تصمیم بگیرد که چه کند. البته این را هم نباید فراموش کنیم که عروسی کلاغ را هنوز کسی ندیده!

 

* از حق رشد پیام صادقیان چه خبر؟

- سازمان لیگ متعهد شده که این پول را به ما پرداخت کند. در زمان آقای نژادفلاح، ما چنین پولی از پرسپولیسی ها طلبکار بودیم که آنها به سازمان لیگ نامه زدند و خواستند تا از منبع درآمد سرخپوشان، حق رشد پیام به ما پرداخت شود و سازمان لیگ هم متعهد شد که این کار را انجام دهد و نگرانی ای بابت این موضوع وجود ندارد.

 

* ذوب آهن یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، اگر عربستانی ها قبول نکنند در ایران بازی کنند چه می کنید؟

- ما ابتدا تابع تصمیم فدراسیون فوتبال ایران و سپس کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم. برای خوشامد فدراسیون فوتبال عربستان که کاری نمی کنیم. هر چه فدراسیون به ما دستور دهد ما انجام می دهیم. هرچند من مطمئن هستم عربستانی ها به ایران می آیند و همین جا مسابقات شان را برگزار می کنند.