غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که تیمش پتانسیل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

رضایی در مورد شرایط سایپا و بازی مقابل پدیده در هفته هجدهم  گفت: تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازی‌های دوستانه به سایپا کمک کرد تا در آمادگی خوبی قرار بگیرد. ما بازی سختی را با پدیده داریم و آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند. بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است، این در حالی است که در ادامه بازی‌ها تمامی تیم‌ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند. ما جایی برای اشتباه کردن نداریم.

رضایی در مورد جدایی جواد نکونام و اضافه شدن آندرانیک تیموریان به لیست سایپا خاطرنشان کرد: جواد در بازی‌های گذشته خیلی به سایپا کمک کرد و بازی‌های خوبی را انجام داد. کاش او در تیم ما می‌ماند، ولی به هر حال تصمیم به جدایی گرفت. ما کاپیتان سابق تیم ملی را در اختیار داشتیم، ولی حالا کاپیتان فعلی تیم ملی را در کنار خودمان می‌بینیم. تیموریان هم واقعاً بازیکن تأثیرگذاری است و مطمئن هستم که خیلی به سایپا کمک خواهد کرد.

رضایی در مورد شانس سایپا برای گرفتن سهمیه آسیا گفت: تیم ما پتانسیل گرفتن سهمیه را دارد و این هدفی است که از ابتدای فصل دنبال می‌کنیم. البته مشکلاتی وجود دارد، ولی بچه‌ها با تمام وجودشان بازی می‌کنند. ما امیدوار هستیم که در آینده وضعیت بهتر شود.

رضایی که روزگاری در پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم ایران، بازی می‌کرد، حالا در تیمی بازی می‌کند که حاشیه‌ای ندارد. وقتی از رضایی می‌پرسیم که آیا نتایج پرسپولیس، تیم سابقش، را دنبال می‌کند یا خیر، می‌گوید: الان فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان سعی می‌کنند روی تیم خودشان تمرکز کنند. من هم روی موفقیت سایپا تمرکز می‌کنم، ولی مگر می‌شود پرسپولیس را از یاد ببرم؟ من قراردادهای خیلی خوبی را کنار گذاشتم و به پرسپولیس رفتم، چون از بچگی این تیم را دوست داشتم. الان اما بازیکن سایپا هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.