یکی کاپیتان پرسپولیس را بگیرد حالا!

رحیم یوسفی در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس  مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس در نیمه اول دست به عصا بود و بازی خوبی ارائه نکرد اما در شروع نیمه دوم وضعیت پرسپولیس خوب شد و بازی را در دست گرفت. در ادامه هم پس از اخراج بازیکن سپاهان بار دیگر پرسپولیس فشار را بیشتر کرد. در کل بازی بدی نبود.

وی در مورد اینکه مربیان دو تیم اعتقاد داشتند کیفیت فنی بازی بسیار بالا بوده است اظهار داشت: در نیمه اول که همه چیز یک طرفه بود اما در نیمه دوم پرسپولیس به خودش آمد در کل بازی موقعیت‌های زیادی داشت و این مسئله باعث جذابیت دیدار شد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این تیم موقعیت‌های زیادی از دست داد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم سپاهان تنها دو موقعیت داشت و هر دو موقعیت را به گل تبدیل کرد اما طارمی به تنهایی سه موقعیت، عالیشاه یک موقعیت و یکی، دو بازیکن دیگر هم برای پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که به راحتی آن را از دست دادند. قانون فوتبال همین است اگر گل نزنی گل می‌خوری. البته باید دو تعویض خوب و عالی برانکو هم اشاره کنم بعد از ورود علیپور و میلاد کمندانی پرسپولیس کاملاً راه افتاد و تیم از این رو به آن رو شد.

یوسفی در پاسخ به این سؤال که ‌آیا پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد، اظهار داشت: اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود نباید دست و پا شکسته بازی کند. آنها باید برای قهرمانی جاده را بکوبند و جلو بروند و با شک و شبهه بازی نکنند. اگر پرسپولیس مثل نیمه اول در نیمه دوم ظاهر می‌شد مطمئناً بازنده بود تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به حریفی باج دهد. پرسپولیس باید در همین دیدارها کار را تمام کند و جلو برود. اگر این بازی در اصفهان بود و پرسپولیس یک نیمه بد بازی می‌کرد جای انتقاد نبود ولی برای قهرمانی در خانه باید برنده شد.

وی در مورد درگیری که بین نورمحمدی و امین منوچهری به وجود آمد، گفت: نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس است و او حکم الگو را برای تیم دارد بازیکنان به کاپیتان خود نگاه می‌کنند این رفتارهایی که او در زمین دارد قشنگ نیست. او چند بار این حرکات را کرده و به نظر من باید با او برخورد شود وقتی پرسپولیس در حال حمله است و حریف هم 10 نفره شده از کاپیتان توقع نمی‌رود جو بازی را به هم بزند و چنین رفتاری کند. وقتی او خودش تیم را به دعوا می‌برد از بقیه چه توقعی است به نظر من باید به او تذکر بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه هواداران به محمدرضا خلعتبری فحاشی کردند، عنوان کرد: فحاشی به هیچ وجه کار خوبی نیست اما خلعتبری هم نباید این رفتارهای تحریک‌آمیز را انجام دهد او به هر حال زمانی بازیکن این تیم بوده و نباید با هر اتفاقی به سمت داور برود و اعتراض کند. این نوع حرکات باعث تحریک هواداران می‌شود به همین خاطر آنها شاید شعارهایی سر بدهند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال مردمی هستند و بازیکنان باید حواسشان به هواداران باشد. چرا به سایر بازیکنان شعاری نمی‌دهند. بدون شک اتفاقی افتاده که هواداران تحریک شدند.

وی در پایان در رابطه با دیدار هفته بعد پرسپولیس مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است آنها امروز هم استقلال را تحت فشار گذاشته بودند و خود پرویز مظلومی معتقد بود که حق تیمش تساوی نبوده است. گل‌محمدی تیم یکدستی را جمع کرده اما اگر پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد باید در اصفهان حریفش را شکست دهد.