کارون یعقوبی درباره تساوی دیروز تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جانانه ای بود. همه دیدند که تیم ما چگونه مقابل ستاره های استقلال قد علم کرد. از دقیقه یک تا نود با برنامه بازی کردیم و بیخود و بی جهت دفاع و حمله نمی کردیم. بالطبع از نتیجه به دست آمده هم راضی هستیم ولی میتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 وی در ادامه افزود: از چند ماه پیش من این حرف را می زنم که اگر به بازیکنان جوان و بومی خودمان اعتماد کنیم می توانیم موفق شویم. خدا را شکر دیروز همه این مساله را دیدند. بازیکنان غیربومی به جز رفت و آمد و خوابگاه مسائل دیگری را هم به وجود می آورند اما بازیکنان بومی این طور نیستند. اگر اول فصل هم تیم این گونه بسته می شد نمی گویم معجزه می کردیم اما وضعیت مان از این بهتر بود. حالا هم هنوز چیزی تمام نشده است. قول می دهم با این نفرات بهتر از نیم فصل اول باشیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان تهرانی آنها را دست کم گرفته بودند یا خیر اذعان داشت: من این مساله را قبول ندارم. ممکن است یکی، دو بازیکن استقلال بد بازی کرده باشند اما نفراتی چون امید ابراهیمی، نمایش خیلی خوبی داشتند. فکر می کنم امید ابراهیمی بهترین بازی عمرش را جلوی ما انجام داد.

وی درباره عملکرد وحید طالب لو خاطرنشان کرد: ممکن است طالب لو در چند صحنه می توانست عکس العمل بهتری انجام دهد اما آیا او روی گلی که خوردند مقصر بود؟ خیر نبود. اینها نمی تواند دلیل محکمی برای نبردن استقلال باشد. 

کارون یعقوبی درباره اینکه آیا قبول دارد بازیکنان تیمش دیروز خودباوری برای کسب پیروزی را نداشتند؛ بیان داشت: این مساله را قبول دارم. کاملا به این مساله واقف بودم که بازیکنانم بازی خوبی انجام می دهند اما اگر کمی خودباوری کسب پیروزی داشتند به راحتی می توانستیم به برتری برسیم. حمزه خضیراوی نیمه اول باید دروازه استقلال را باز میکرد اما چون او و خیلی دیگر از بازیکنانمان برای بار اول به آزادی می آمدند کمی استرس داشتند.

وی درباره صحنه مشکوک به گل که در دقیقه90 اتفاق افتاد توضیح داد: فکر می کنم همه دیدند که آن توپ گل شده است جز کمک داور مسابقه. خط نگهدار از صحنه جا مانده بود و من آن لحظه دیدم که او تازه بعد از اینکه توپ از خط گذشت در لب خط حاضر شد. حتی داور مسابقه هم به صحنه نزدیک بود و دید که توپ گل شده است اما به تصمیم کمکش احترام گذاشت. البته فقط آن صحنه نبود. در جای دیگری مگویان با پا فک حمزه خضیراوی را شوت کرد یا چند دقیقه قبل از آن علنا به دست بازیکن استقلال خورد اما داور هند اعلام نکرد. با این حال من هیچ کدام از این تصمیمات را عمدی نمی دانم و سهوی است اما ای کاش داوران ما بیشتر دقت کنند و ای کاش فقط یک اشتباه بود. اگر اعتراض هم کنیم آیا دو امتیاز ما بر می گردد.

مدیرعامل استقلال اهواز درباره درخشش تیم های جنوبی در بازی های دیروز تصریح کرد: خوشحالم از این اتفاق. اگر دقت کنید تیم های فولاد و استقلال خوزستان هم ستاره هایشان بازیکنان بومی شان هستند. ما هم باید از ابتدای فصل به جوانان خودمان اعتماد می کردیم.

وی درباره مشکلات مالی استقلال اهواز بیان داشت: شایعه شده بود که به بازیکنان 20 درصد پول پرداخت کردیم اما این مساله درست نیست ولی قرار است طی امروز و فردا مبلغی را ولو ناچیز به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز کنیم. هیچ ارگانی هم به ما کمک نکرده است. فقط هفته گذشته هیات فوتبال برای انجام تمرین به ما زمین داد که از آنها تشکر می کنیم.

یعقوبی در پایان درباره شایعه دخالتش در امور فنی گفت: ابتدا می خواهم از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم. انها تمام تلاش خود را کردند و از دید ما برنده بازی هستند اما درباره این شایعه لازم است بگویم من و سیاوش رفاقت دیرینه ای با هم داریم. شاید من مشاوره فنی بدهم اما در ارنج بازی دیروز هیچ دخالتی نداشتم. اگر یادتان باشد هفته پیش به شما گفتم احسان مرادیان در درون دروازه بسیار خوب کار کرد اما در بازی دیروز فرناندو لوپز به بازی گرفته شد. این نشان می دهد که من دخالتی در چیدن ترکیب بازی دیروز نداشتم.