امیرحسین فشنگچی  درباره وضعیت فولاد خوزستان بعد از دو برد متوالی اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که تیم ما توانست هماهنگی لازم را به دست آورد و در هفته های اخیر نتایج خوبی را رقم زدیم. حالا دیگر شرایط روحی بازیکنان هم کاملا خوب است و می رویم خیلی زود خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. فکر می کنم الان دیگر آن فولاد واقعی شدیم و شخصیت تیمی را پیدا کردیم که در سال های قبلی در بالای جدول قرار داشت.

وی با اشاره به رویارویی با پرسپولیس در هفته جاری عنوان کرد: همه اهالی فوتبال این روزها از بازی که پرسپولیس به نمایش می گذارد تعریف و تمجید می کنند. ما هم به وضعیت خوب آنها کاملا آگاه هستیم. مطمئن باشید برای دفاع کردن به تهران نمی رویم و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز در این دیدار و ادامه روند رو به رشد فولاد انجام خواهیم داد.

هافبک فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: پرسپولیس به غیر از یکی، دو بازی اخیر که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند قبل از این عملکرد فوق العاده ای داشت. آنها برای قهرمانی تلاش می کنند و به ویژه در تهران دوست ندارند هیچ امتیازی از دست دهند. شنیده ام که قرار است بازی برای تماشاگران رایگان شود که این کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد. البته جذابیت فوتبال به همین تماشاگران است و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

فشنگچی در رابطه با قرارگرفتن خودش مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و من هم جدا از اینکه بازیکن این تیم بوده ام از کودکی پرسپولیس را دوست داشتم. حتی اگر قسمت نشود که باز هم روزی دراین تیم بازی کنم هوادار پرسپولیس خواهم ماند. البته فعلا بازیکن فولاد هستم و به موفقیت این تیم فکر میکنم. با این حال خاطرات خوبی که از پرسپولیس دارم را هیچ وقت فراموش نمی کنم و احترام زیادی برای هواداران سرخ قائلم و قرار گرفتن مقابل آنها برایم سخت است. 

وی درباره اینکه فولاد با وجود کسب چند نتیجه خوب هنوز نتوانسته از انتهای جدول جدا شود، گفت: اگر دقت کنید در هفته های اخیر تیم های انتهای جدولی خیلی بهتر از تیم های بالای جدولی نتیجه گرفتند. البته بازی هایی که ما داشتیم و در آن برنده شدیم خیلی سخت تر از بازی هایی بوده که دیگر تیم های انتهای جدولی انجام داده اند. 

هافبک فولاد خوزستان در پایان افزود: مطمئن باشید خیلی زود خودمان را به بالای جدول می رسانیم. چون جایگاه فولاد اینجا نیست. حتی نمی توانیم بگوییم فولاد نباید به کسب سهمیه آسیایی فکر کند چون در صورت ادامه این روند خیلی زود خودمان را به بالای جدول می رسانیم.