درخشان: طارمی مثل پسر من است

پرسپولیس تهران در فولادشهر اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوی 2 – 2 رسید. پس از این دیدار برانکو به شدت از شاگردان خود و به ویژه مهدی طارمی حمایت کرد تا قدردانی مهاجم پرسپولیس را به دنبال داشته باشد.  این وسط اسم حمید درخشان هم وسط آمد و در همین راستا خواندن صحبت‌های سرمربی سابق پرسپولیس خالی از لطف نیست؛

آقای درخشان؛ بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس را دیدید؟

بله، بازی بسیار جذاب و زیبایی بود. دو تیم فوتبال روی زمین و شناوری را اجرا کردند و یحیی گل‌محمدی هم عملکرد خوبی داشت. ذوب‌آهن 2 بار از پرسپولیس عقب افتاد و جبران کرد که این کار آسانی نیست.

حق کدام تیم برد بود؟

پرسپولیس همان‌طور که گفتم، خیلی خوب بازی کرد اما بعضی اوقات این اتفاقات می‌افتد. شاید اگر پنالتی پرسپولیس گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد. پرسپولیسی‌ها 2 بر صفر جلو می‌افتادند و دیگر جبران آن برای ذوبی‌ها راحت نبود.

عملکرد کدام بازیکنان پرسپولیس بهتر بود؟

مهدی طارمی و علی علیپور خیلی خوب کار کردند و نشان دادند یکی از بهترین زوج‌های خط حمله فوتبال ایران هستند.

شما در حالی از مهدی طارمی تعریف می‌کنید که...

(حرف‌مان را قطع می‌کند و با خنده می‌گوید) مهدی پسر خوبی است. او از مربی خود تعریف کرده که کار پسندیده‌ای است. اگر هم حرفی علیه من زده، می‌دانم شیطنت شما دوستان رسانه‌ای خودم هم بوده است! (دوباره می‌خندد و ادامه می‌دهد) به هر حال مهدی شاگرد من است و مثل پسرم می‌ماند. امکان ندارد من حرفی علیه شاگرد خودم بزنم و این را هم از علی پروین، بزرگ همه پرسپولیسی‌ها یاد گرفته‌ام.

دوست دارید کدام بازیکن آقای گل لیگ پانزدهم شود؟

بنویسید مهدی طارمی! اتفاقاً یک سالی همه ما بازیکنان پرسپولیس بسیج شدیم که علی پروین را آقای گل مسابقات باشگاه‌های تهران کنیم و این اتفاق هم افتاد. حالا هم پرسپولیسی‌ها همه باید از مهدی حمایت

کنند تا بعد از سال‌ها یک پرسپولیسی‌ آقای گل لیگ برتر شود.

راستی شانس چه تیم‌هایی را برای قهرمانی لیگ پانزدهم بالاتر می‌دانید؟

به شخصه برای پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن شانس بیشتری متصور هستم. البته سپاهان را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت. سپاهان اگر همان‌طور که نیمه اول مسابقه با پرسپولیس بازی کرد، باشد، می‌تواند باعث آزار مدعیان قهرمانی شود.