خوردبین:لطفا دهانتان را درباره پرسپولیس ببندید!

محمود خوردبین ساعاتی قبل از شروع بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان این‌گونه به شایعات پاسخ داد:

 

محمودخان چه خبر از اردوی پرسپولیس؟

چه خبری می‌خواستی باشد؟! متأسفانه نمی‌دانیم از دوست می‌خوریم یا دشمن ولی ساختن این شایعات ناجوانمردانه است.

منظور شما شایعه دوپینگ بازیکنان...

(اجازه نمی‌دهد جمله‌مان تمام شود) کدام دوپینگ؟! این چه حرف‌هایی است که راه افتاده و متأسفم برای حسودانی که چشم دیدن موفقیت‌های پرسپولیس را ندارند.

چه کسانی را می‌گویید؟

هم خودی هستند و هم غیرخودی! ان‌شاءا... به زودی دشمنان پرسپولیس را شناخته و به مردم معرفی خواهیم کرد. پرسپولیس با برانکو بهترین فوتبال را در لیگ برتر بازی می‌کند که همه کیف می‌کنند. همین بازی‌های تماشاگرپسند است که باعث شده مردم برای دیدن مسابقات پرسپولیس به استادیوم بیایند و راضی هم ورزشگاه را ترک کنند. حالا یک مشت نمی‌دانم چه بگویم شروع به شایعه‌سازی کرده‌اند.

چرا این شایعه برای سایر تیم‌ها ساخته نمی‌شود؟

معلوم است چون مثل پرسپولیس بازی نمی‌کنند. این فوتبال پرسپولیس برای خیلی‌ها خطرناک است. متأسفانه برخی‌ها دوست دارند فقط زمین‌ خوردن پرسپولیس را ببینند و وقتی تیم ما این‌قدر خوشگل بازی می‌کند و حریفان را در زمین خود حبس می‌کند، باید هم این شایعات به راه بیفتد.

شما دلیل این فوتبال هجومی و زیبای پرسپولیس را در چه چیزی می‌دانید؟

اول از همه زحمات شبانه‌روزی کادرفنی و به ویژه برانکو که بسیار انسان باشخصیت و جنتلمنی است. بعد تلاش بچه‌ها و همدلی بازیکنان و حمایت باشگاه که پرسپولیس را به این جایگاه رسانده است (یک مثالی می‌زند و خواهش می‌کند ننویسم!)

حالا یک مثالی بزنید که بتوان نوشت؟

ببینید پرسپولیس از نردبان موفقیت بالا رفته و نزدیک است به آنچه خواسته مردم و هواداران پرشمارش است، برسد اما بعضی افراد کوتوله می‌خواهند پرسپولیس را پایین بکشند و هم‌قد خود کنند. این افراد به جای آنکه تلاش کنند بالا بیایند و از لحاظ فوتبالی به پرسپولیس برسند، سعی می‌کنند با به راه انداختن شایعات کثیف، پرسپولیس را هم‌قد خود کنند.

می‌شود واضح‌تر بگویید؟

ان‌شاءا... به زودی واضح‌تر از این هم خواهیم گفت اما فعلاً از قول من و سایر پرسپولیسی‌ها خطاب به شایعه‌سازان بنویسید که دهان‌شان را ببندند. این وصله‌ها به باشگاه پرطرفدار و مردمی پرسپولیس با بازیکنانی متعصب و باکیفیت و مربی کاربلد نمی‌چسبد.

حالا این شایعات تأثیری بر عملکرد بازیکنان نگذاشته است؟

امیدوارم که تأثیر نداشته باشد!

خیلی محکم صحبت نکردید؟

این مصاحبه کی چاپ می‌شود؟!

روز شنبه و بعد از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان. چطور؟

توجه داشته باشید پخش کردن چنین شایعاتی کار کثیفی است که خواه‌ناخواه ممکن است بر عملکرد یک تیم تأثیر بگذارد اما بچه‌های ما هم‌قسم شده‌اند تا با ارائه یک فوتبال تاکتیکی و تکنیکی‌ دهان شایعه‌سازان را ببندند!