بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به پرسپولیس و استقلال به خبرنگاران گفت: امکانات ورزشی برای رشد و پیشرفت هر باشگاه بسیار مهم است و یکی از آیتم‌های مهمی که باعث پیشرفت هر رشته ورزشی می‌شود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی است. با واگذاری این دو باشگاه کار بسیار بزرگی صورت گرفت و امیدوارم به نحو مطلوب بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در این ورزشگاه فقط تمرین کنید یا بازی‌های استقلال نیز در آنجا برگزار شود، خاطرنشان کرد: هم تمرین کردن در این ورزشگاه مهم است و هم برگزاری مسابقات. ما برنامه‌ریزی خود را برای هر دوی این موارد انجام می‌دهیم ضمن اینکه شهردار منطقه 18 قول داده از امکانات مجموعه آنها بتوانیم استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شعارهایی که در جریان بازی روز گذشته استقلال مقابل نفت تهران علیه وی داده شد، گفت: من وظیفه دارم کارهای خود را به نحو مطلوب در باشگاه استقلال انجام دهم و تمام تلاشم را نیز در خصوص انجام می‌دهم. آنهایی که شعار دادند هوادار نیستند. تیم ما در فینال جام حذفی حضور دارد ضمن اینکه تا روز گذشته نیز صدرنشین لیگ برتر بودیم اما باید طوری عمل کنیم که در پایان فصل ارزش‌یابی خوبی در مجموعه ما صورت گیرد.

افشارزاده گفت: سابقه کار من روشن است و با چنین شعارهایی هیچ‌گونه خدشه‌ای در آن ایجاد نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مظلومی راضی هستید، گفت: از عملکرد مظلومی راضی هستم چون تیم ما فینالیست جام حذفی بوده و تا به امروز فقط دو باخت در لیگ برتر داشته‌ایم. چرا باید عملکرد او را زیر سوال ببرم؟