علیاری، طاهری و قاسمی فینالیست شدند

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل چوئئ از کره جنوبی صفر بر سه باخت تا در صورت حضور حریفش در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

 

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور نخست رابع خلیل از فلسطین را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه دو بر صفر جون جی نا از چین را مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه چهار بر شش مغلوب دوژان کارتی کوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی راه یافت.، تا برای کسب مدال برنز به مصاف شرمت پرمانوف از ترکمنستان می رود. دلیش جان توردیف از ازبکستان و کارتی کوف از قزاقستان دیدار فینال این وزن را برگزار می کنند.

 

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری در مسابقه نخست یویا می تا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی  آشیت دل محمداف از قزاقستان را با نتیجه 3 بر 3 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با دن هیو از ویتنام را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.

 

 در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دور اول ارسلان ساپار ممداف از ترکمنستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.، وی در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 محمد ابراهیم عبدالفتاح کشتی گیر مصری الاصل تیم بحرین را مغلوب کرد.، وی در مرحله نیمه نهایی مقابل سنگ جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت. علیاری در دیدار فینال به مصاف هاردیپ از هند می رود.

 

 در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر کاظم بایف از قزاقستان را شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی مامین جان عبداله یف از ازبکستان را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد.