خوشحالم تیم‌های رقیب هم امتیاز نگرفتند!

یحیی گل‌محمدی پس از خانگی تیمش مقابل فولاد گفت: هیجان بازی آنقدر زیاد بود که تمرکز لازم را برای صحبت‌ کردن در مورد مسائل فنی ندارم. اما می‌دانستیم فولاد روی ارسال‌های بلند خطرناک است و دقیقا از همین نقطه به گل رسیدند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خطای بی‌موردی انجام دادند که باعث گل شد بعد از گل هم تیم به در شوک فرو رفت و فکر می‌کنم در نیمه اول ارسال‌های ما دقت لازم را نداشت و نتوانستیم مهاجمان را بخوبی تغذیه کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: در نیمه دوم شرایط بهتر شد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما درنهایت دو امتیاز از دست ما رفت. هر چند تماشاگران بازی خوبی دیدند. بازی پرهیجانی بود و دو تیم جانانه و مردانه بازی کردند.

وی ادامه داد: البته هدف ما کسب هر سه امتیاز بود که به آن نرسیدیم اما خوشحالم نتایج تیم‌های رقیب ما مانند پرسپولیس و سایپا به صورتی رقم خورد که در آینده بتوانیم جبران کنیم و امیدوارانه حرکت کنیم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تمرکز تیمش به خاطر نزدیک شدن به لیگ قهرمانان آسیا به هم خورده است گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع در تیم ما عینیت داشته باشد مشکلات ما بیشتر فنی است. در دفاع چپ و راست در این چند بازی خوب کار نکردیم و مدافعان ما نتوانستند در حملات به تیم اضافه شوند و در این قسمت ضعیف شدیم از طرفی مصدومیت قنبری و حمام کار ما را سخت کرد اما به بازیکنان این نکته را گوشزد کردم که باید امتیازات بازی‌های خانگی را به حساب خودمان واریز کنیم.

گل‌محمدی درمورد دیدار هفته آینده ذوب آهن مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آنالیز خوبی از این تیم انجام داده‌ایم و می‌دانیم به خاطر حضور چند لژیونر سطح بالا بازی خوبی روی زمین انجام می‌دهند. البته یک سفر هوایی به قطر داریم که ممکن است کار ما را سخت کند اما باید مقابل لخویا عملکرد خوبی داشته باشیم و با دفاعی منطقی و استفاده از ضد حملات نتیجه لازم را بگیریم.