تماشاگران استقلال اهواز در این بازی 90 دقیقه به خانواده منصوریان فحاشی کردند که این موضوع تلخ ترین اتفاق بازی را رقم زد. نکته جالب این بود که اعضای کادرفنی استقلال اهواز کوچکترین اعتراضی نسبت به فحاشی تماشاگران تیم شان نکردند درحالیکه انتظار می رفت آنها با توجه به شدت فحاشی ها واکنشی به این موضوع داشته باشند .

 

 تیم فوتبال نفت تهران تا بدین جای فصل 2 بازی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کرده که در هر 2 بازی هم پیروز شده است. در بازی اول این تیم فولاد را شکست داد که البته هیچ اتفاقی نیفتاد اما در بازی امروز علیرضا منصوریان بارها مورد فحاشی تماشاگران استقلال اهواز قرار گرفت.

 

تیم استقلال اهواز که با بازی های خوب با جوانان گمنامش مورد احترام فوتبال ایران قرار گرفته امروز با آنچه که برخی طرفدارانش در اهواز به نمایش گذاشتند روزی تلخ را برای لیگ برتر رقم زد . شدت فحاشی ها و الفاظ رکیک به حدی بود که سرمربی نفت حاضر نشد در پایان مسابقه به در نشست مطبوعاتی حضور پیدا کند .

 

ظاهرا بهانه این فحاشی نسبت دادن یک موضوع قومی به منصوریان بود که البته واقعیت چندانی هم ندارد.  مسئولان نفت در پایان مسابقه شکواییه ای را برای کمیته انضباطی آماده کرده اند و طبعا بابت این اتفاق به فدراسیون شکایت خواهند کرد .