دعوای رحمتی و نصرتی بیخ پیدا کرد

در جریان دیدار روز گذشته تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز و در اواسط بازی محمد نصرتی پس از درگیری با سید مهدی رحمتی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین داور این دیدار یک کارت زرد هم به دروازه بان استقلال نشان داد.

 

حسین عبداللهی دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اظهار داشت: «در صحنه درگیری نصرتی و رحمتی حق کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوع محفوظ است. این درگیری در داخل استادیوم و مقابل هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون ها بیننده تلویزیونی اتفاق افتاد که دور از رفتار ورزشی بود.»

 

وی افزود: «فارغ از اینکه در این درگیری چه کسی باعث بوده و چه دلیلی برای آن وجود دارد کمیته انضباطی این حق را برای خود محفوظ می دارد که به این موضوع رسیدگی کند. غیر از این مورد که مربوط به بازی استقلال و گسترش بود تا این لحظه موضوع خاص دیگری در دیگر رقابت های این هفته به کمیته انضباطی گزارش نشده است.»

 

دروازه بان تیم استقلال در دقیقه 58 بازی دیروز برابر گسترش فولاد تبریز پس از برخورد با نصرتی به سمت وی رفت و در ادامه داور مدافع گسترش را اخراج کرد و به دروازه بان استقلال کارت زرد نشان داد.